(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Luna har hatt feber i dag, å vært litt sutrete men det har gått ganske bra.. Hun har ikke vært noe slapp heldigvis!=) Glad vi er ferdige med det nå..
Labambie Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Hei!! :-) Nei,de to siste dagene nå har vært et ganske kjipt helvete faktisk.... :-( I går så var hun ekstremt sutrete med feber hele dagen.. I dag tidlig våkna jeg til at spruten sto opp av henne ala poltergeist... Da var det bare å skrelle av alt av sengetøy og pysj og putte henne i dusjen.. Klokka 5 om morran..... :-( Da var vi godt i gang med oppkast,og sånn har det vært i hele dag.. Stakkar lita.. Har snakka med helsestasjonen og greier da,var visst ikke en normal bivirkning men de skulle ta kontakt med legemiddelverket også ringe oss i morra.... Stakkar lita.. I morra skal vi ut med min mamma og mormor på shopping så jeg håper hun er bra! Jeg gleder meg såååå fælt!! Godt det er bedre med Lunabella!!
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 Huff, sier du det altså.. Kaster hun opp å, stakkar Marihøna di da. Ikke noe kjekt at hun ble så dårlig nei. Godt at du ringte helsestasjonen da, greit å snakke med de når man er litt usikker på hva som er normalt å sånt.. Håååper hun blir bedre til i morgen da Labambie. Ikke noe gøy for mamma heller når snuppa er dårlig. Har vel litt søvn å ta igjen i natt du da, når du måtte begynne å styre med sprutgulp i mårrest!=) God bedring til snuppa di. Kos dere på shopping i morgen da!:-)
Labambie Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Synes det er såååååååååååå koselig å bli tenkt på jeg da!! Blir helt rørt!! Har du msn? Kan jo legge meg til? [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå