Gå til innhold

Off, idag hadde vi en vemmelig opplevelse!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er for tiden på ferie i danmark, og i dag var vi i legoland med jentene våre. Vi hadde kost oss hele dagen, og da vi skulle gå hjem så skjedde det noe. Minstejenta på 1.5 (som henger seg etter armene over alt) bare gråt og gråt. Pappaen gikk og bar på henne og trøstet så godt han kunne, men jenta var helt utrøstelig. Hun kom til meg, som alltid pleier å hjelpe, men bare gråt og gråt. Ikke sutring men skikkelig gråt!! Merker at hun holder armen i samme stilling hele tiden, og viss jeg tok på den så var det tydelig vondt. Vi måtte tilkalle park-legen som kom etter 5 min, og tok på en ispose. Han kunne ikke si hva det var men ringte legevakten for oss, han syntes vi burde dra dit og sjekke det. Hun roet seg litt med isposen, og på veg til bilen begynte hun å snakke, beveget armen litt. Ja, hun kviknet skikkelig til og armen ble helt som normal. Vi ringte legevakten som sa vi kunne se det litt an, og i kveld har hun vært som vanlig igjen........

Syntes dette var litt ekkelt, men det gikk jo bra!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da... Jeg ville fulgt litt med på det var jeg dere.. Mini brakk leggen for en mnd`s tid siden.. Han gikk enkelte ganger på benet og klagde omtrent ikke selv før vi hadde han til legen.. men plutselig på natten så var det spetakkel og han hadde knallvondt.. nett pga han hadde brukt benet for mye og det faktisk var knekt.. Men regner jo med at dere hadde fått det med dere om hun hadde gjort noe som hadde gjort at hun hadde knekt noe.. , men av og til skal det heller ikke så mye til..

Håpe hun bare har holdt den i feil stilling for lenge eller noe.. det kan jo gjøre veldig vondt bare det.. =)

Skrevet

Ja, kjenner at jeg er litt spent på natten og morgendagen. Eneste jeg kan tenke meg er at hun har strekt den når hun har hengt etter armene en eller annen plass. Dette er hennes nye hobby, å henge!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...