Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, mange synes vel jeg stresser, har 2 barn fra før og prøver nå på barn nummer 3. den yngste er 14 måneder, og vi har prøvd og få barn i ca 4-5 måneder. prøver med eggløsningstest, men enten treffer jeg ikke, eller så har jeg ikke eggløsning lengre, blir like skuffet hver gang mensen kommer, men lurer på hvor lang tid det skal gå før jeg skal bli bekymret og ta kontakt med legen min??

Noen som har erfaring???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åssen EL-tester bruker du da? Noen av disse billig-strimlene er ikke alltid til å stole på...

 

4-5 måneder er ikke lenge da. Får du mensen,så har du hatt EL 14 dager før den kommer,så da er det nok enten testene,eller testeren(*kremt*),det er no gærnt med...

Skrevet

Jeg har aldri fått utslag på EL-test, men jeg har EL :-) Så det kan godt hende at du har det også.

 

Ellers vil jeg foreslå at dere tar det litt med ro - når det nærmer seg et år er det kanskje på tide å gå til legen. Husk at dere har stor sannsynlighet for å få det til ettersom dere allerede har to barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...