Gå til innhold

Noen fra Haugesund? :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!:-) Så koselig! Har du vært på bim-treff på egon? Kati e termin, og kossen e formen?:-)

Skrevet

bur på Bømlo då, så da e nesten:)

Skrevet

Eg og bur på bømlo så er ikkje så langt vekke;)

Skrevet

Tjutjiuuuu:o) Eg e her eg o altså! Bur rett oppe med aviså..

Skrevet

E fra stord så heller ikkje så langt vekke

Skrevet

milli og prinsen

nei har aldri vært på egon,men har sett at de har skrevet at de ska ha treff der:)

e i uke 31 i dag:)formen e egentlig fine den hadde d ikje vært for bekkenløsning..går t fysio på avaldsnes..hu e kjempeflinke:)

du da?samme spm t deg;)

Skrevet

Hei alle sammen:-) Nei, bømlø e ikkje så langt vekke d da!:-) Har dokker vært på bim-treff i Haugesund? Tenkte kanskje eg sko ta meg turen bort neste gang, tror d va 2 juli eller no;p Har ikkje vært me på noe før..

redorkide:

Eg e i dag 34+1 og formen e heilt jæ... Neida. Hehe:-) Eg har ingen plager bortsett fra hyperemesis/ekstrem kvalme, men d e nok i seg skjøl ska eg lova deg. Hehe. Hatt d sånn siden uke 13. Akkurat som å gå i evig bakfudla:/ Men snart e d over, og alle mnd`edane blir verdt d:-) Eg føle meg heldig som ikkje har fått bekkenløsning, det hørres så vondt ut!!! Så håpe du får god hjelp på avaldsnes. Eg gjekk te akupuntur der, men d funka kje d heller:s Alle skryte av dei der borte så tror nok du e i gode hender:-)

Ha ein fin dag alle sammen! Syns sydendagane kan komma tebake te haugalandet snart nå! Va jo så herlig;-) Men fram te då blir d innekos:-)

Skrevet

Jeg og bor i Haugesund, men har ikke bodd her så lenge. Har dere som bor her en lege å anbefale?

Skrevet

Hei:-) Så hyggelig! Det har vell ikkje noe å sei, trives du i Haugesund da?:-) Eg går te Tor Johannesen, like han veldig godt! Men du får sikkert ikkje velga skjøl? Huska eg stressa me det når eg sko flytta tebake te Haugesund. Kim har du nå? E jo viktig å få ein du like å føle deg trygg på! :-)

Skrevet

Jeg er oppvokst her, men har bodd utenbys i mange år :) Jeg gikk til Tor da jeg var liten, men han har ikke ledig plass. Han jeg har nå heter Stig Lillesund tror jeg, fikk tildelt han, men har aldri vært hos han. Er ikke så langt på vei enda. Har mest lyst å gå til en kvinnelig lege da.

Skrevet

Eg bor ca 40 min utenfor Haugesund, i Vindafjord kommune.

Skrevet

-galadriel-: Hvis du går innpå nav og logge deg innpå din fastlege, velge bytt, då komme det opp kim som har ledig. Har ikkje hørt noe om han som du har fått tildelt, men om du går innpå nav så kan du jo se kim av dei kvinnelige legane som har ledig:-)

Kor gamle e dokker da folkens? Noen jevnaldrende med meg? :-) E 21..

Skrevet

Har vert på treff eingång einaste:) Va kosli det men blei litt seint på kvelden får oss så har litt reise vei;)

Er og 21:) å venter førstemann:)

Skrevet

Okei:-) Ja, det kan eg forstå! Men koffer ikkje legga te et treff som begynne tidligare?:-)

Ellers da alle sammen, fine i formen? Begynne å bli såååå klar for å få ut prinsen nå ja;D Glede meg noe heilt syykt! Tenk at eg ska bli mamma lissom, årh GUD:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...