Gjest Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Har siden mandag hatt feber, dårlig allmenntilstand, smerter i brystet, veldig vondt for å puste og hoster gulgrønt slim. Mulig det bare er en øvre luftveisinfeksjon, men jeg mistenker lungebetennlese. Liker ikke å gå til legen... Men dersom jeg får antibiotika er det jo bra. Noen som har peiling på dette? Kanskje jeg bare skal se det ann til fredag?
kokosyklus Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 hvis du har smerter i brystet og vondt for å puste synes jeg du skal gå til legen. Det er ikke bra å gå med en slik luftveisinfeksjon ubehandlet,..
hit og dit Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Du får kjenne etter allemenntilstaden, om det lar seg vente til fredag eller ei. Men siden du har vondt i brystet (+ det andre) så er det mykje mulig ein lungebetennelse, og greit å få gjort noko med. God bedring =)
Mø schæl! Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Dette høres ut som en klassisk lungebetennelse. Jeg ville nok ha tatt en tur til legen, tatt en CRP som raskt vil indikere type infeksjon. Så får du deg litt medusin og så blir du raskt som ny igjen :-)! God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå