mei&mi + marcus :) Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Kunne ikke se hvilket kjønn det var.. Han hadde et dårlig ultralydapparat, fikk ikke ut et bilde engang. Jaja, det viktigste er at alt såg bra ut. Hjertet banket og h*n sprellet med beina.. Kjempekjekt! Men noe jeg synes var litt rart var at jeg synes legen sa at babyen var 7,3 cm?? Var ikke det grådig lite for å være 14+4?? Han sa at da var jeg i uke 13...? Skjønner ingenting. Men henger meg ikke så mye opp i det, bebi er frisk, hadde det vært noe gale hadde han sagt ifra....
Mamman til A&D Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 det er deilig å se de første hjerteklappene.. du kan jo alltids ta en privat ultralyd, det koster jo litt, men er verdt det. topp utstyr og folk som har tid til deg.
mei&mi + marcus :) Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 Har sett hjerteslagene før.. Var min 4 ultralyd. Er jo så sinnsykt nysgjerrig! Hadde et ørlite håp om å se kjønn da, men nå får jeg vel klare å vente til ordinære ul den 23 juli... Selv om det frister å ta en ny en om et par uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå