Gå til innhold

Hva er det med pampersbleiene???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ny pakke til snuppa, og de er jo heeeelt uten "strekk"!Er på besøk hjemme hos mamm aog pappa. Kjøpte pakken her. De vi har hjemme hos oss, er jo heeelt annerledes, og med "strekk" på begge limfestene! Bruker str.2 New Baby.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har antageligvis kjøpt de som er ment for å bruke om natten.. derfor det ikke er strekk på dem, for da ligger de... Jeg kjøpte også de en gang ved en feiltagelse... Jeg så litt nærmere på pakka, og så det sto nattbleier...

Skrevet

PAMPERS <3

Sikkert nattbleien ja...

Skrevet

Det er fordi det er den eldre typen:)

Begge new Baby-bleiene har nå fått litt stretch... Det hadde de ikke før. Det samme gjelder Baby Dry:) Før var den heeelt uten stretch. Nå er den med. Da vi kjøpte disse i Italia var den uten, så det betyr bare at de ikke har solgt ut de gamle bleiene og fått inn de nye enda...

Tror jeg, tralala. Tror jeg, tralala =)

Skrevet

Hm... Står ikke nattbleier på disse, så da må det være av gammeltypen da.......... Merkelig, har jo kjøpt de i 7 uker hjemme, og her hos mamma og pappa har de ikke de nye........ jaja....

Skrevet

hehe..du kjøpte de ekkle bleiene!Gjorde det sist jeg å..liker de ikke i det hele tatt,men må nå bruke de opp.De heter noe annerledes,men kommer ikke p ådet i slengen,men det står på pakken

Skrevet

Total care pakken er det! De "gode" stretch bleiene heter secure fit eller noe i den duren

Skrevet

Er det ikke baby dry og active fit dere mener da?

Men de starter ikke før str nr 3, så det kan ikke være den HI mener. Uansett så er det stretch i både baby dry og active fit nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...