♥ Celines mamma ♥ Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jeg skulle få en cd helt GRATIS!! Eneste som var at postmannen måtte ha 49,- for jobben. Jeg takket fint nei til tilbudet, men kan skjønne du skal ha gratis cd fikk jeg til svar da. Greit det, hvis DU betaler portoen sa jeg Hehe. JEG kan da ikke betale portoen for deg, fikk jeg til svar da. Så jeg takket fint nei igjen. Jammen ble hun litt snurt. Hvorfor er det så vanskelig å akseptere at ikke alle vil benytte seg av de fantastiske tilbudene......
It's all about me Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Ate ikke kan skjønne at det er ikke gratis når de skal ha 49 for å sende det ut.... Ante foresten ikke at Mr.Music fantes lenger jeg, he he.
*SamSung* Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Haha, huff jeg jobbet med å selge Mr. Music i ca en uke, haha, satt for det meste å tegnet i båsen min var 15 år altså
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Den diskusjonen har jeg også hatt med de, for flere år siden. Ordet GRATIS ble nevnt utallige ganger, men porto måtte jeg visstnok betale. De ringer deg nok ikke igjen, jeg har ihvertfall ikke hørt mer fra de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå