Misti Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 ser litt på nette for og finne ut hvordan det er med bilseter til nyfødt. Kjøpte acta grako i 06 med base, men ser det har kommet nye siden da. Vi håper på 09 baby, burde vi bytte ut sete vi hadde til første eller hvordan er det?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Dere kan fint bruke samme sete..
Misti Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 ikke kommet nye regler som sier at de ikker gode nok? det er bra=)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 mener jeg har lest at en ikke bør bruke sete som er eldre enn 5 år. men er det rett har du jo god tid enda. bare å bruke det du har- mener nå jeg da....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Jeg hadde brukt det dere har fra 06.... Det er ikke kommet nye regler på babyseter siden da og det sete er mer enn bra nok. Vi var aldri fornøyd over det aller første vi hadde til storebror, derfor bytta vi ut det i 07 når vi fikk andremann. Men det kommer vi til å bruke til siste om 1-2 år igjen. Er også et akta graco med base =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå