HøstBaby <3 Elias Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Er kun i min 29'nde uke, og siden igår har jeg hatt ubehag i magen. Det varierer på hvor det sitter hen, å det er litt vanskelig å forklare hva slags ubehag det er, men det "strammer" på en måte.. Eller verker, er ikke helt sikker. I tillegg har jeg konstant "mensvondt" i korsryggen, og når jeg legger meg ned får jeg stadig et par minutter med kjemperask og hard puls hvor det føles ut som rett etter man er blitt skikkelig skremt. Lillegutt har ikke vært like aktiv i dag som han har vært de andre dagene heller, men jeg har kjent noen spark å litt bevegelse. Ikke kraftige sakene, men nok til at jeg vet han fortsatt lever inni der iallefall. Vet ikke hva jeg skal gjøre, for jeg har vært så ofte inn på det sykehuset pga bekymringer tidligere så jeg føler på en måte at jeg har brukt opp "kvota" liksom. Men jeg ville heller aldri tilgitt meg selv om noe skulle vise seg å være galt å jeg bare avfeier det fordi jeg er redd for å bli sett ned på av de på føden. *frustrert*
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Minner meg om kynnere det du har.... Men ring viss du er bekymret.- de er der for deg:-)
På vei igjen? Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Synes det høres ut som kynnere jeg. Jeg får rask puls og hjertebank når jeg har de av og til.
HøstBaby <3 Elias Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2008 går det an å har forskjellig type kynnere da ? For jeg vet når jeg har kynner, det merker jeg veldig godt, at alt strammer seg, men de er på ingen måte vonde.. Dette er annerledes.. Det er en slags ilende ubehag på høyre side nå, som går langs hele siden av magen og opp bak puppen på en måte. Huff, har så vansker for å forklare slike ting, bare at det ikke er likt med kynnerne jeg pleier å ha iallefall, for de har jeg stadig vekk så dem kjenner jeg til.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Ring heller en gang for mye enn for lite;)
ntnjen Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 ring!!! sier deg det!!! uansett hva svaret blir så ring!!!! jeg har slitt selv de to siste dagene mye mindre aktivitet enn ellers er omtrent så langt på vei som deg! magen har stått i spenn omtrent hele tiden!!! kan ikke ligge sitte eller gå da gjør det vondt i magen!!! ring!! lykke til!!!
HøstBaby <3 Elias Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2008 Fy søren !!! Ringte ned på føden for å være på den sikre siden, å han gynekologen jeg ble satt over til ba meg om å komme ned. Tok med meg mamma å gjorde så, å da jeg kom ned der var det jommen meg maraton i å bli fortest mulig ferdig å skyve meg ut døra igjen ! Føler meg fullstendig overkjørt ! Fikk ikke engang forklart ordentlig eller bli ferdig å forklare for den saks skyld, han bare avbrøt meg så jeg måtte begynne på nytt, å da mente han at det var så mye galt jeg hadde å komme med !?!? Ærlig talt, det er ikke rart når man blir konsant avbrutt å må forklare om igjen og om igjen fordi gubben er så gammel å senil at han ikke får med seg hva jeg sier ! Så trykket han et par ganger på ryggen min, og et par ganger på magen, kjørte UL aparatet over magen min i 5 sekunder, å det var det ! Etter det lille han så, mente han at ikke det var noe galt i det hele tatt, å mamma måtte til og med spørre han om hva det da kunne være siden jeg hadde disse ubehagene osv, men det kunne han ikke svare på, så sier han hade og åpner døra.. Faen ta ! unnskyld ordbruket, men det var ikke så innmari betryggende, og følte meg iallefall IKKE velkommen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå