Gjest Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Hvilke syns du er plagsomme og hvorfor? Jeg blir irritert på -Maarud Sprø - hvorfor snakker mannen på postkortet fra Kristiansand Bergenserdialekt? - Kid - Voksduker uttales vel ikke på den måten de gjør på den reklamen?! - Blenda(?) Aloe vaskemiddel - hvorfor sparer vi vann ved å bruke den? Nå kan det være at jeg har missforstått en del i disse reklamene da, men de plager meg likefullt
It's all about me Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Jeg synes Notar sine reklamer på bussene alltid tar kaka. "Vil du ha høy pris" - Jaha, greit med høy pris, men det er som å si at "vi selger dyrt" til alle kjøperene der ute... Og så den som er nå som er opp ned. *Rister på hodet*
Mamsen og lillegutt Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 jeg blir irritert på maarud-sprø reklamen. må slå av lyden når han sier at "sjipsen må bli SPRØERE......" og jeg er fra bergen,så burde klart å hørt på....men... digger tine-reklamen "no milk today" for jeg syns sånne tabbeklipp er så morsomme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå