På vei igjen? Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 En venninne av meg sa at magen min var så betydelig forandret siden de siste 3 dagene hun hadde sett meg og at magen min var synket veldig. Er i dag 34+6. Er dette veldig tidlig? Samboeren min sier at magen min har synket også men at han mente dette skjedde for 2 uker siden. Hva har dette å si for en eventuell fødsel?
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Det er individuellt.. du kjenner selv om magen har synket... rumpa til babyn min er helt oppunder ribbeinet mitt:) uke 34-4 Og når den har synket er den rett ovenfor navlen... Noen skjer det tidlig med og andre ikke...
På vei igjen? Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 Tror ikke jeg kjenner det på bevegelsesmønsteret, må vel gjerne kjenne etter, men magen har blitt lavere enn den var da...
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Hvis du kjenner på magen din om du legger deg rett ut i senga, så kjenner du ca hvor livmoren begynner oppå magen sant? Da kan du prøve å kjenne om den er lenger ned;) det er ikke godt å kjenne på alle kanskje, men kjenner det på meg selv...
På vei igjen? Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2008 Ok, nja vet ikke helt om jeg vet hvor livmoren er, tror kanskje jeg gjør det, men dette er jo bare på gøy vi vil finne ut av dette her. Når andre sier magen har sunket så har den vel det Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå