gutt i mai. Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 gutten min er 9 uker og har ikke sovet siden 13 i dag,og selvfølgelig blir han sur og grinete,men nekter alikevel og sove.han sover greit på natta,men ikke nok til at han blir uthvilt,han sover jo like mye som en voksen person i døgnet.leste at de skulle sove 18-19 timer i døgnet. ikke min lile sjarmør nei,det gir seg vell etterhvert,men det er slitsomt mens det står på andre som har barn som sover lite?
Isla verde Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Min jente på 3 mnd sover heller ikke så mye. Noen dager sover hun bare ca halvannen time til sammen i løpet av dagen, andre dager til sammen tre timer, men aldri mer. Men hun trenger nok egentlig mer for er sur og grinete på slutten av dagen, gnir seg i øynene og er stuptrett. Illskriker når jeg legger henne, men jeg har begynt å legge henne alikevel og ser til henne jevnlig. Hun sover greit om natta og legger seg uten å mukke da.
kajfla Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 min på 3 uker sover også lite. noen dager kan hun sove så lite som 2 timer på dagen...
Lykkeliten86 Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 min gutt på 6.uker er også slik, sover max 2.timer fordelt mellom klokken 08.30 og 22-00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå