tufsemor Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Lillemor kom ïnn døra hjemme etter 6 dager borte, kløende i bakhodet.... Lusekammen fjernet innpå 20 lus og sikkert hundre egg!!!*grøss* Ny gjennomgang av mitt hår viste en lus og tre egg....*dobbelt-grøss* Ved nærmere ettertanke tror jeg ikke vi har hatt lus hele tiden......fordi etter et visst antall bitt så begynner man å klø. Og har man hatt lus en gang (og klødd) så klør man ved første bitt........1.gang jeg hadde lus klødde jeg ikke, men fant lusa etter sjekk pga barnas lus......2.gang i vinter klødde jeg....... Stakkars,stakkars søster som har hatt med seg lusebefengt niese på tur! Det verste er at lillemor var på overnatting hos dem forrige gang vi fant lus også.....og det er ikke SÅ mange ganger i året hun overnatter der,liksom...... "Lusesnapper" kommer i posten i morgen! Hadde hyggelig og forståelsesfull dame på tråden da jeg bestilte. Hun hadde brukt 4 mnd og 8000 kroner på å forsøke å bli kvitt lusa før hun fant denne....og fikk agentur. Jeg tror masse på at den er fantastisk! Det MÅÅÅÅÅ den være*sukk* Hvis du har lest helt hit så takker jeg for det......og lover at dette var siste innlegg (EVER!!!!) fra meg angående lus*sukker trett*
dritgrei hei hei! Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 hehe... jeg leste helt ned, og smiler av luseinleggene, jeg syns det har vært en fin følgetong :-) Riktignok har jeg klødd infernalsk på hele meg hver gang jeg har lest, men det gjør jo ikke noe... ;-) så fint at du fant lusa på gangen i lillemors hode, nå blir det utryddet med lusesuger og kamming... fint å slippe å klø. hurra for snapping... schni schna schnappi, schnappi schnappi schnapp!
Mamma@work Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 *klø, klø, klø* Bare å lese innleggene dine får meg til å klø. Urk. Må hellere skynne meg å vaske vinduer i morgen innen en delegasjon kommer hit;) Stakkars Lillemor og tante. Da fikk de kanskje litt flere gjester enn de hadde regnet med. God kløfri natt.
Gummelillan Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Ha, ha, ingen ting å beklage. Jeg synes faktisk det er ganske deilig å høre at det finnes damer der ute som blir like hysteriske som det jeg vil bli den dagen det skjer meg. Med 3 jenter (hvor to har langt allerede og en vel kommer etter om en stund ;-) så er det vel bare et tidsspm før den kommer på besøk hos oss også. Jeg kammer hele flokken allerede minst en gang i uken for å være klar til å ta lusa fra første gjestevisitt!!! Lykke til med Lusesnapperen!!!!! Satser på at dere får en kløfri helg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå