Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Nei.. Bruker sjelden eller aldri solkrem så lenge jeg ikke er i syden eller noe.. Da bruker jeg solfaktor 10 eller noe.. =)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Man skal visst ikke bruke solkrem i solarium. Men det finnes andre beskyttelseskremer som fåes kjøpt på betjente solstudioer.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Eller i automater på ubetjente studioer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå