Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Samboer var utro med ei lita møkkajente på jobben i oktober. Jeg fant ut av det fordi hun er god venninne med ei venninne av søstra mi. Så til fredag skal den møkkajenta og denne venninna av søstra ut på byen sammen her vi bor. Jeg og samboer er bedt i bursdag på et utested og skal også ut. Jeg skal hjem tidlig fordi jeg er gravid og samboer blir nok igjen sammen med kompisene. Holder på å gå ut av mitt gode skinn....Gruer meg. Stoler på at han ikke kommer til å gjøre det igjen, og vil han gjøre det, gjør han det uansett. Klarer bare ikke tanken på det om de møtes igjen. Det er grusomt!
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Du har antakeligvis valgt ein møkkatype til sambuar... Om han er så egoistisk at han ik gidd følga deg heim etter tross alt ha blitt tilgitt utroskap... !!! ja då finst det ikkje ord... Husk ein ting, kjære vene deg; Du skal aldri finna deg i å bli dårlig behandla! Utroskap er utilgivelig i min verden. Men det er jo lett å sei for meg som har ein trufast, pålitelig sambuar. Men eg veit litt om det å bli dårlig behandla. Min eks var nok aldri utro, men eit monster på andre måtar... både psykisk og fysisk. Vil ik noken andre so vondt!! Lykke til;-)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Han er ingen møkkamann. Og jeg er fullt istand til å kjøre hjem selv og gå og legge meg uten hjelp selv om jeg er gravid. Jeg unner samboer en kveld på byen med gutta uten meg der om han har lyst til det. Og jeg har tilgitt han - det betyr at han ikke skal stå på pinne for meg resten av livet og hoppe når jeg knipser. Han vet ikke engang at denne jenta skal på byen og jeg har ikke tenkt å si et ord om det heller. Jeg bare klarer ikke tanken på at de kanskje treffes igjen. og jeg er diger og høygravid og kan ikke være lenge på byen. Akkurat det er jeg ikke komfortabel med, selv om jeg stoler på han og har tilgitt han.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Hvis han ikke skjønner at han skal bli med deg hjem når du drar er han en stor idiot! Når han vet grunnen til at du vil ha han med hjem bør han være ydmyk som fy og bare følge dine ordre, sånn som han har driti seg ut!
Mamman til A&D Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 du burde vurdere å fortelle han det, tror han vil ha forståelse for det, og kanskje velge å bli med deg hjem. hvis ikke, i allefall låve deg, å holde seg langt unna henne. vet nøyaktig hvordan du har det.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Poenget er ikke at jeg vil at han skal bli med meg hjem om han ønsker å bli igjen. Jeg stoler på han og har null ønske om å styre livet hans. Det er bare tanken på at de kan treffe på hverandre igjen som plager meg. Han kan jo ikke noe for det han. Han vet ikke at hun skal ut.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 Du vet at det er stor sjanse for at de møtes hvis han blir igjen, men allikevel vil du ikke ha han med deg hjem? Da kan det jo ikke være så farlig for deg om de møtes, ellers så hadde du jo bedt han bli med hjem? Hvis du stoler så på han, hva spiller det da for noen rolle om de møtes? Syntes du snakker litt mot deg selv her...
Mamman til A&D Skrevet 25. juni 2008 #9 Skrevet 25. juni 2008 derfor jeg mener du burde fortelle han det, slik at han kan berolige deg litt. vet hvordan du har det, var borti noe av det samme for 1 års tid ca.. og det var grusomt å tenke på at han kunne møte på henne i jobben sin.. men jeg snakket med han om det, og han holder seg unna de plassene han vet det er stor sannsynlighet for å treffe på henne.. men ikke fordi jeg ville det. fordi han selv ikke ville møte på henne.
Mamman til A&D Skrevet 25. juni 2008 #10 Skrevet 25. juni 2008 til anonym 21.18 man kan stole på sin kjære 100%, men fortsatt ikke ønske at de skal se hverandre.. vet hvordan den følelsen er..
Duracella Skrevet 25. juni 2008 #11 Skrevet 25. juni 2008 Syns ikke det handler om at du skal styre livet hans, men at han bør ha empati nok til at han bør ønske å følge deg hjem. For ikke å nevne respekt.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #12 Skrevet 25. juni 2008 Ja, uff. Vi har snakket om det hundre ganger. Han er åpen og ærlig rundt det og de få gangene hun har vært innom jobben hans (hun slutta kort tid etter det skjedde), har han ringt meg og fortalt det med engang. Jeg stoler på han selv om det fortsatt gjør vondt det han gjorde. Vil ha det lagt bak oss totalt og vil ikke at det skal styre livene våre på noen som helst måte. Sjansen for at jeg møter henne på fredag er jo også veldig stor.... Jeg bare forsøker å innstille meg psykisk på dette her. Samboer har fått klar beskjed om hva slags oppførsel som er greit og ikke greit, så det går nok bra. Takk for svar!
Mamman til A&D Skrevet 25. juni 2008 #13 Skrevet 25. juni 2008 vet det er tungt, og tar laaang tid, fordet om det er "lakt bak" utroskap ødelegger så utrolig mye.. det er noe inni deg, som aldri blir helt igjen..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #14 Skrevet 26. juni 2008 Han blir med meg hjem om jeg ber han om det. Men jeg har ikke tenkt å gjøre det. Vil at han skal være ute og kose seg. Ser noen over her sier at jeg snakker mot meg selv ved å si det. Men hvis ikke denne jenta hadde skullet ut samme kvelden, hadde jeg ikke hatt noen som helst problem med å dra hjem alene og la han bli igjen til han selv ville hjem. Derfor har jeg ikke tenkt å la henne styre oss. Eller det de gjorde mot meg styre meg om dere skjønner. Nytter ikke å holde noen i hånda hele tiden og tro at de da ikke er utro. Vil en person være utro vil han eller hun være det uansett hva partneren gjør. Enkelt og greit.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #15 Skrevet 26. juni 2008 fortell han akkurat som det er, at du er litt bekymret... og du vil at han skal bli med da du kjører hjem... det vil han vel skjønne siden du er gravid:) Det går nok bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå