Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Er det uuuuuuuuuuuuuut? Tror faktisk jeg kunne tenkt meg det på dagen.......Har prøvd x antall dådyrøyne mascaraer, men er ikke lovlig imponert.....Noen som har prøvd sånne punktvipper?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Hei. Jeg hadde det i bryllupet mitt og var veldig fornøyd. Dette fordi sminkøren min hadde litt tid til overs og hun ville leke seg litt ,så da satte hun på dette:-)
mom-to-be Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Jeg skal definitivt ha det! Ikke sånn veldig mye at det syns sånn super godt, men nok til at jeg får den looken jeg ønsker.
ChellBell - har født! Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Jeg skal ha uten tvil! Brukte det til Louis Vuitton ballet og følte meg veldig "glam" på den røde løperen!
mammamus Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Hei! Vita, cubus (de med sminke kroppspleie avd), hm sikkert, vanlige parfymeri har de sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå