Gå til innhold

øm nederst i magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er øm nederst i magen innimellom, merker det særlig når jeg reiser meg og når jeg tisser. Har ikke smerter, kun øm. Er det pga at livmoren strekker seg mon tro? Noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også øm nederst i magen, ofte faktisk :) Satser på at det er normalt jeg, husker ikke fra sist svangerskap :P

Skrevet

Skriver meg på her! Ofte litt øm/ småvondt nederst i magen, særlig når jeg bøyer meg framover eller når jeg tisser..Satser på at d er normalt jeg også, og at d er en form for voksesmerter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...