*månestråle* Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Er øm nederst i magen innimellom, merker det særlig når jeg reiser meg og når jeg tisser. Har ikke smerter, kun øm. Er det pga at livmoren strekker seg mon tro? Noen andre som har det sånn?
MintCondition Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Jeg er også øm nederst i magen, ofte faktisk Satser på at det er normalt jeg, husker ikke fra sist svangerskap
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Skriver meg på her! Ofte litt øm/ småvondt nederst i magen, særlig når jeg bøyer meg framover eller når jeg tisser..Satser på at d er normalt jeg også, og at d er en form for voksesmerter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå