Gå til innhold

Onanerer dere sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min lurte plutselig på hvor vanlig det er!?! :P

Vi bruker å gjøre det...greit hvis man ikke gidder sex,eller bare for å gjøre det rett og slett :)

altså ikke onanere hverandre,men deg selv. Eller at feks. bare han kan gjøre det,mens du er for trett og skal sove..hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp:) Om jeg ikke vil og han er kåt, gjør han det.. selv om jeg da ofte blir kåt likevel og så blir d litt likevel.. Eller om jeg er kåt og han er for trøtt eller ikke hjemme... eller bare rett og slett når vi begge vil kose litt, men ikke "gidder" samleie.. koser med oss selv mens den andre hjelper litt til med biting i brystvorte og kysser litt ol..

Skrevet

Kaller det vel ikke å onanere akkurat om man gjør det sammen, selv om det er det man gjør...hehe

Men det er en anderledes måte å ha sex på....det er pirrende og får opp lysten til de grader til neste gang.

Synes det er opphissende å se mann min ta på seg selv:-)

Skrevet

Hæ- dette skjønner jeg ikke ??? For både meg og sambo er onani et substitutt for sex- så nei, det gjør vi ikke sammen. Er man sammen og begge er kåte er det sex som gjelder for oss!!! Fatter ikke at noen ikke "gidder" å ha sex når de er sammen og begge atpåtil har lysta over seg.. nei, onanerer gjør vi bare når den andre ikke vil el er borte...

Skrevet

D var da voldsomt.. går jo an å diskutere uten å hisse seg opp bare fordi man er uenig.. haha

Skrevet

Ja, vi kan godt finne på å gjøre det. Som oftest er det jeg som begynner....han lar seg gjerne inspirere og følger på. blir nok mer utav det de fleste ganger, men vi gjør det hver for oss sammen av og til ja.

Skrevet

Hehe, ja jeg ble visst litt revet med der.. Var bare så bakvendt for meg at noen faktisk vil onanere heller enn å ha sex når partneren er til stede og klar som et egg.. For oss er liksom solo-turer nest-beste løsning, og noe som er greit når man ikke får the real deal...

Skrevet

Har aldri gjort det men det hørtes utrolig deilig ut! Gjør dere med eller uten dynen på? Er det litt flaut helt i begynnelsen ?

Skrevet

Jeg som skrev at vi gjorde det av og til fordi vi ikke "gadd" samleie.. det var ment veldig i gåsetegn bare så det er sagt:) Vi har vært sammen i snart 8 år .Syns det er spennende å bare onanere sammen :) Syns ikke det er flaut, men det gjorde jeg helt i begynnelsen av forholdet:) men man blir vant med det som med alt annet.. og vi synes det er opphissende og det leder som sagt som regel til noe mer.. spennende syns jeg.. Og han synes det er ekstra spennende om jeg bruker dildo på meg selv og han ser på.. :)

Skrevet

tror de fleste menn liker å se på kvinner ta på seg selv, min mann liker det hvertfall velgid godt:) og jeg liker se på han.

Skrevet

Ja, det gjør vi titt og ofte... istedenfor og i tillegg til samleie:) Pirrende og godt, synes vi. Og nå som magen begynner å komme i veien, og det blir "tungt" med samleie, er det et fint substitutt:)

Men som regel "hjelper" vi hverandre da, ikke sånn at vi ligger i hver vår ende av senga liksom. Men jeg synes det er veldig pirrende å se han onanere, og at han ser på meg...

Skrevet

Ja,klart det,er mange ting man kan gjøre sammen ;)

Skrevet

Onanerer ikke, synes det er ekkelt.

Skrevet

takk for svarene..var litt spent på hva de ville bli...hehe mye merkelige svar her til tider! :P

bra det er flere som gjør det,regna egentlig med det,men så ble jeg nysgjerrig da:)

og til anonym 20:30,jeg hadde også tenkt å skrive "gidder" i gåsetegn,så skjønner hva du mener;)

vi har vært sammen i 2år,og det er ikke flaut å runke sammen,og vi ligger uten dyne!(til anonym som lurte på det)

Skrevet

Ja, vi gjør det ganske ofte. Både med og uten sex i tillegg:)

Synes det er sex, litt dirty over det. spennende greier!

Gjør det som regel uten dyne i nærhet av hverandre slik at vi kan hjelpe hverandre og se godt!

Skrevet

hehe hver sin ende av senga, hallo der borte!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...