Gå til innhold

Pakke til sykehuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 19 dager igjen til termin.. Når begynte dere å pakke ned ting som dere skal ha med dere på sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde jeg ca 4 uker før termin begge gangene. Hadde jeg ventet så langt du har gjort nå, hadde jeg fått dratt tilsykehuset uten bag. Dro hjem fra sykehuset 19 dager før termin, jenta kom 22 dager før termin. Så hvis jeg var deg hadde jeg pakket bagen før jeg gikk å la meg ikveld

Skrevet

Pakka bagen min idag, 22 dager til termin. Tror ikke jeg har fått med meg alt, men... tenkte det var greit å komme igang, er så fjern nå mot slutten. Litt koselig å pakke, da:) Hjemreiseklær til lillemann og sånn.

Skrevet

Jeg har fortsatt 33 dager igjen, men har allerede beygnt å pakke litt div. Har kjøpt noen småflasker med shampo og balsam og sånn, og istedenfor å mellomlagre det et annet sted, har jeg putta det rett i bagen. Har også så smått puttet nedi litt klær, slipperser, en amme-bh, ammeinnlegg mm. Krysser av på lista etterhvert som tingene havner i bagen, så er det enklere for sambo å finne ut hva som mangler, hvis han plutselig ender opp med å måtte pakke resten.

Skrevet

Jeg tror jeg pakker nå jeg.. :) Har en liten følse at det skjer noe snart.

Skrevet

Jeg pakket denne uka, og nå er det to uker igjen til termin...

Skrevet

har ikke pakket enda jeg... hadde termin på tirsdag, hehe:) Men skader jo ikke å pakke før:)

Skrevet

Jeg har også utsatt det lenge, men fant ut at det sikkert var lurt å gjøre det nå sånn i tilfelle... Har jo noen ting som ikke er pakket enda, men som må tas der og da. Lykke til med fødselen, tuttemor og dere andre! Dette skal vi greie! :-)

Skrevet

Skal ikke begynne å pakke før termin. Gikk så mye på overtid sist og jm har sagt at jeg kan regne med å gå like lenge denne gangen. Har derfor ikke dårlig tid.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...