Gå til innhold

Noen som vil selge meg en ipod? Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dessverre mistet mp3 spilleren min og er avhengig av å høre på musikk :) Trenger ikke være den aller siste modellen, bare jeg har plass til ca 500-1000 sanger holder lenge nok for meg :)fint hvis kvitteringen følger med, hvis noe skulle være galt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke selge deg noen av mine Ipodder. Men tenkte jeg skulle gi deg et lite råd..

Jeg ville IKKE ha kjøpt Ipod brukt. Rett og slett fordi du ikke vet hva den har vært utsatt for av slag, dunk, pang og kræsj. For alt du vet så kan den Ipodden du kjøper brukt ha problemer med batteriet eller andre ting. Søsteren min hadde store problemer med Ipoden sin. Den var nesten ny. Det viste seg at broren vår hadde lånt den og da hadde han klart og sette seg på den (og han er ikke store flisa), dermed var det skjedd noe med den (mulig han kan ha prompa på den i samme slengen asså).

Tror du får Ipod shuffel til under 1000-lappen. Du kan jo sjekke litt på apple.no også og se hva dem koster der. Mener gubben sa en gang at apple produkter kunne eller var billigere der enn andre steder, men kan hende han mente bare mac'er asså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...