Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ha jeg lagt dattera mi på sitt eget rom for natta, med babycallen på, for første gang :-) Hun er 3mnd i morra og har den siste uka sovet lengre og lengre netter. Natten som var sov hun fra kl.8 om kvelden til halv7 om morgenen, og jeg var nærmest litt sjokkert. Det er rekord så langt, men utrolig deilig! Likevel så er det litt rart å ikke skulle ha henne i vogga ved siden av meg lengre. Nesten så jeg har kviet meg de siste dagene for å legge henne på eget rom, enda jeg hele veien har tenkt at det har jeg lyst til å gjøre snart. MEN det blir vel så bra så :-)

Andre som legger babyen på eget rom for første gang i disse dager?

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver det her, men fikk nå lyst likevel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til. Det er godt mulig hun fortsetter trenden siden hun heller ikke lukter deg i rommet og blir minnet på mat når hun kommer i en lett søvn fase. Veldig deilig at de regulerer selv. Vi var og på god vei, men nå er det mating hver 3 time igjen og det vil nok ikke forandres før han begynner med litt grøt, men det er en mnd til enda

Skrevet

Hei. Vår lille jente har sovet på sitt eget rom for tredje natt nå. Det har gått veldig fint. Hun er over 6 måneder og jeg fant ut at jeg ikke kunne utsette det lenger ;-). Har ikke merket noe på at hun sover bedre eller dårligere, men det er utrolig deilig å slippe å liste seg i seng og hviske til hverandre. Nå kan vi til og med se på tv eller lese litt i sengen.....og andre ting ;-) uten å være redd får å vekke henne. Også er jeg glad vi gjorde det før hun begynte å forstå at vi var i samme rom.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...