gtgt Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Hvis babyen ikke kan sitte i stol før de kan sette seg opp selv, og det skjer rundt 8 mnd, hvordan i all verden gir dere mat til de små da??? Mini er nå 6 mnd og er overhode ikke intressert i å sitte i vippestolen lenger!!!
Kosel Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Jeg satte ham i tripp trapp stol rundt 6mnd alder. Han kunne jo forsåvidt sitte, men ikke stødig nok til at han satt lenge på gulvet eller klarte sette seg opp selv... Han lærte å krabbe før han kunne sitte... Funket veldig bra å ha han i den - med puter opp i slik at han fikk støtte rundt seg og ikke bikket til siden liksom... Aldri villet sitte i vippestol min da, så han ble foret på fanget frem til 6 mnd.. hehe Veldig fornøyd med å sitte i stolen sin å spise mat!! Er jo ikke slik at de sitter der en halv evighet heller, så det er ikke noe problem.
Totinona Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har ho i fanget når jeg mater, går så fint på, da har jeg kontrollen på alle bevegelser så det er lettere å treffe rett :-)
Barbafin Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Vi kjøpte en høgstol som kan legges litt bakover. Sånn sitter småen veldig godt og vi får mat i han. Vippestol og fang var helt uaktuell etter ca 5 mnd.
Linnea&Julie Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 linnea sitter også i stol når hun spiser..fikk beskjed av fysioterapeut at det var greit for det ble ikke så lenge om gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå