Gå til innhold

Modningsgele/gelekur?? Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 9 dager over termindato og er så utålmodig på at noe skal skje snart! Jeg håper hver kveld når jeg legger meg at jeg skal våkne av rier eller at vannet skal gå, men ingenting skjer.... Kjedelig å gå å vente slik og svare på 100 tekstmeldinger daglig fra folk som spør om det er noe på gang, om jeg kjenner noe osv.... Men nok om det... var på kontroll mandag og fikk beskjed om at dersom ikke noe skjer innen kommende mandag vil jeg bli lagt inn på sykehuset og satt i gang med gelekur.... Noen som kan forklare meg hva dette går ut på? Hun sa at man kanskje trengte både to og tre kurer før det begynte å virke... Er glad for å endelig ha fått en "deadline", men håper selvfølgelig bebisen kommer av seg selv før. Har hatt en del vondt i magen i dag så håper at noe er i gang... men det har jeg håpet så mange ganger før når jeg har kjent litt verk... :( Håper noen kan svare meg slik at jeg vet litt mer om denne kuren.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de prøvde å sette i gang fødselen 2 dager etter at vannet gikk i mitt forrige svangerskap... Gjett om jeg også var klar for noe skulle skje... Men geleen hjalp ingenting. Da de også neste dag ville prøve gele, nektet jeg. Fikk drypp i stedet og DET var effektivt det. Gutten var født 3 timer og 20min etter de satte dryppet. Jeg tror ikke jeg ville godtatt gele over flere døgn hadde jeg vært deg.

Skrevet

pusher denne litt oppover jeg..... håper på noen med erfaringer på området...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...