arbeidsuhellet14.juli Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 22aug er det egentlig DDE på slobrua...men der er det vel stengt. Noen som vet hvor konserten blir????
jente08&jente2010<3 Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 nord odøling her:) det blir i gjeddemottaket på sand har nå jeg hørt da:) ettersom slobrua er konkurs! etype ble jo flytta til parken i nord som du sikkert veit:)
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 Oki...ja det er bra..fikk litt panikk her nå. Blir ikke fullkommen sommer uten minst en DDE konsert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå