37 år og 5 barns mamma;) Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Lillemor er 5 mnd. Var på jobb en dag. Fikk da morsmelkerstatning. Nå vil hu ikke ha av meg mer. Er ilsint. Har rett og slett blitt nødt å gi henne flaske. Har noen andre opplevd dette, hadde masse melk til henne og.
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Kanskje det er puppen hun avviser, ikke melken? Mange babyer blir bortskjemt når de får flaske, for i motsetning til med puppen innebærer det mindre jobb for dem ifht suging. Fortsett å tilby henne puppen, du, og pump deg heller en stund og gi henne på flaske. Kanskje tar hun puppen igjen. Min eldste datter avviste puppen på dagtid i nesten 2 mnd fra hun var 3 1/2 mnd, rett og slett fordi hun ikke hadde tid til å spise. Det var så mye annet å se på, og var det en lyd et sted rev hun seg vekk fra puppen med det samme og ville ikke ha mer... Jeg pumpet meg i denne perioden og fikk i henne litt med tutekopp (hun ville ikke ha flaske), og av og til fikk jeg henne til å ta puppen hvis jeg satte meg på rommet hennes med rullegardinen nede og lyset av. Plutselig en dag tok hun puppen igjen, og jeg ammet henne til hun var 13 mnd.
Lilletrille med to jenter Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Har opplevd det samme når tulla var 5 mnd. Hun lå i bru og nektet og ta melk av meg. Etterhvert ble det oftere og oftere (måtte pumpe og gi flaske etter en stund, da tulla tydelig var sulten, men nektet pupp) Her var dette begynnelsen på slutten med ammingen. Tulla ville heller ha flaske, og protesterte vilt på brystet etterhvert. Melka mi forsvant og etterhvert, da jeg ikke klarte å holda melka oppe med pumping. Nå er hun 8 mnd og får kun mme. Fullammet i 4 1\2 mnd. Også her var tulla veldig nysjerrig, og ble lett distrahert og sint da hu ikke kunne følge med på alt og spise samtidig..(noe som var lettere med flaske synes hun nok:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå