Icerus Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Har ikke IKM før 5 juli, men fikk skyggestrek på graviditetstesten i dag.. Tørr ikke å juble, men har vært sikker siden el denne gangen. Symptomene skiller seg sterkt fra andre pp. Mine symptomer -tørr i munnen/ eller nummen i "smaksløkene" -hodepine siden el -Trøtt siden el -Stikninger mellom skambeinet og hoftebeinet. Merkes best når jeg ligger på rygg. -Mindre kvalme siden 3 dager etter el -løs mage -sterke menssmerter i mage og rygg. Som om jeg er på dag 2-3 i blødningsperioden, da har jeg sterke blødninger og "murringer"/smerter i mage/rygg.. Så da får vi se. Tester igjen på fredag...
Gjest Tina-Mari Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Jeg skjønner ikk at du tørr å teste! Jeg får hetetokter bare av å lese innlegget ditt!! Du høres jaggu gravid ut! Spennende! Jeg har IKM 2 juli, og ingen symptomer jeg ikke kan forklare bort...desverre... Hold oss oppdatert! Masse lykke til!
drgod Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 oj det var da tidlig.trodde ikke det var mulig jeg...men uansett lykke til med spennende dager:-)
Icerus Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2008 he he, jeg innbiller meg at jeg hadde el tidligere enn babyverden regner ut. Så da regner jeg med at jeg hadde el i løpet av onsdag-torsdag.. Og da er det nå ca 1 uke siden "befruktningen" kan ha skjedd. I så fall er jeg lengre enn babyverden sier ( 2 uker og 4 dager på vei...) Men i og med at HCG øker med det dobbelte annen hver dag, så venter jeg til fredag med å teste igjen. Hadde vært kjekt hvis det klaffer nå. Har ventet i 6 mnd, vet at det egentlig ikke er så lenge... Men synes at det var lenge alikevel... Håper at dere også får positivt utslag når den tid kommer :):) Klem Ps. Skal holde dere oppdatert så tidlig jeg vet noe mer
05-10-15 Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Nesten som jeg skulle skrevet det selv :-) Alle de samme symptomene, men jeg har ikke testet da. Tør ikke helt ennå. Mener jeg har ikm i siste halvdel av neste uke, men er ikke helt sikker. Blir spennende å se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå