Gå til innhold

skyggestrek 1 og 1/2 uke før ikm.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke IKM før 5 juli, men fikk skyggestrek på graviditetstesten i dag.. Tørr ikke å juble, men har vært sikker siden el denne gangen. Symptomene skiller seg sterkt fra andre pp.

Mine symptomer

-tørr i munnen/ eller nummen i "smaksløkene"

-hodepine siden el

-Trøtt siden el

-Stikninger mellom skambeinet og hoftebeinet. Merkes best når jeg ligger på rygg.

-Mindre kvalme siden 3 dager etter el

-løs mage

-sterke menssmerter i mage og rygg. Som om jeg er på dag 2-3 i blødningsperioden, da har jeg sterke blødninger og "murringer"/smerter i mage/rygg..

Så da får vi se. Tester igjen på fredag...

Videoannonse
Annonse
Gjest Tina-Mari
Skrevet

Jeg skjønner ikk at du tørr å teste! Jeg får hetetokter bare av å lese innlegget ditt!!

Du høres jaggu gravid ut! Spennende!

Jeg har IKM 2 juli, og ingen symptomer jeg ikke kan forklare bort...desverre...

Hold oss oppdatert!

Masse lykke til!

Skrevet

oj det var da tidlig.trodde ikke det var mulig jeg...men uansett lykke til med spennende dager:-)

Skrevet

he he, jeg innbiller meg at jeg hadde el tidligere enn babyverden regner ut. Så da regner jeg med at jeg hadde el i løpet av onsdag-torsdag.. Og da er det nå ca 1 uke siden "befruktningen" kan ha skjedd. I så fall er jeg lengre enn babyverden sier ( 2 uker og 4 dager på vei...)

Men i og med at HCG øker med det dobbelte annen hver dag, så venter jeg til fredag med å teste igjen. Hadde vært kjekt hvis det klaffer nå. Har ventet i 6 mnd, vet at det egentlig ikke er så lenge... Men synes at det var lenge alikevel...

Håper at dere også får positivt utslag når den tid kommer :):):):)

Klem

Ps. Skal holde dere oppdatert så tidlig jeg vet noe mer ;)

Skrevet

Nesten som jeg skulle skrevet det selv :-) Alle de samme symptomene, men jeg har ikke testet da. Tør ikke helt ennå. Mener jeg har ikm i siste halvdel av neste uke, men er ikke helt sikker. Blir spennende å se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...