Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det litt tidlig? Hun er bare 8 uker, men syns hun blir liggende litt "trøkt" hvis hun har den puta.

Vil helst sitte hele tiden ellers også egentlig, men klarer jo ikke det helt, men veldig sterk i nakken da!

Er det dumt å ta den ut så tidlig, selv om det ser mye bedre ut for henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En "pekefinger-regel" jeg ble fortalt var at man ikke skulle ta ut puta før man flyttet selene opp ett hakk. Da skulle puten samtidig ut. Husker ikke når jeg gjorde det selv jeg, men tror det var etter ca en mnd halvannen jeg... Er du/dere som kjenner henne og ser hvordan hun sitter så vanskelig for oss å kommentere, men tror d var dette jeg gjorde.

Skrevet

Vel, jeg synes kanskje at 8 uker var litt tidlig.

Guten vår har vørt veldig sterk i nakken fra fødselen, og vi tok ut puta da han var 2 1/2 mnd. Da var han stødig

Skrevet

er det den løse puta i maxi cosien dere snakker om???

Skrevet

lagra litt for tidlig gitt!

Da var han stødig, og holdt hodet sitt godt. Men på langturer måtte jeg ha noe på sidene av hodet hvis han sovna... Kan jo være at dere også vil få behov for det...

Skrevet

ja, det er bare den puta under rumpa jeg har tatt ut... ikke selve hodestøtta :)

Skrevet

men redd jeg kan belaste ryggen hennes for tidlig?

Skrevet

Jeg tok ut puta da hun var to mnd for da var hun for stor for å ha den. Fjernet støtten på siden få uker etter og flyttet selene opp. Da var babyen min så stor.

Skrevet

Vi tok selene i øverste hakket lenge før vi tok ut puta. Men så har vi en lang og stor gutt da. Når han var rundt 2,5 måned tok vi ut puten inni innlegget- og når han var nesten fire måneder tok vi ut hele innlegget. Det var først da han holdt hodet og nakken helt stiv selv.

Skrevet

Vi tok den ut da hun var 3,5-4 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...