WPW Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Hei alle sammen! Må bare dele dette med dere:) Leste i forrige uke i en informasjonsbok for gravide fra 1926. Der stod det at en vanlig plage blant gravide var forstoppelse/treg mage. Det stod at dette kunne man lett gjøre noe med ved å spise 3 ss med parafin hver dag...!!!! hahahaha, milevis fra hva vi lærer idag!!
Lotta med novembergutt Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Haha, hørtes ikke så bra ut nei. Så moro med en sånn bok! Hvor fikk du tak i den?
WPW Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 en venninne som fant den hos mormoren sin. Så jeg har den dessverre ikke:( Ellers hadde jeg lest hele, for det var masse mer morsomt som jeg ikke klarer å gjenfortelle.Blant annet tips om hvordan man skulle binde fast armene til barnet dersom det begynner å suge på tommelen (!)
Bonnie & Clyde Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Renset parafin er faktisk helt vanlig og høyst i bruk i dag ;-) Funker bra, men man må svelge og svelge og svelge og svelge.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå