1jente+1spire Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jeg spør husvet jenta som er 11 år (bor over oss) om hun kan sitte litt her å passe på jenta mi på ett år (som sover) mens jeg stikker på bensinsatsjonen som det tar 1 min å kjøre til?? eller vil foreldrene hennes begynne å lure på hvor uansvarlig det er av meg? vi bor på en MEGET trygg plass, i en liten bygd langtvekkistan. selv syns jeg det er greit men vil høre deres meninger.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Skjønner ikke at det skal være noe problem?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Skjønner ikke hvorfor det er noe og lure på....
1jente+1spire Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2008 er egentlig ikke noe problem..hehe..hadde gjort det uansett hva dere sa her inne.. men det er kjekt å høre andres meninger noen er EKSTREMT hønemor, da mener jeg veldig ekstremt:D
It's all about me Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 God tur. Og husk å kjøpe med en sjokolade eller is til denne jenta da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå