Regnbuens barn™ . Skrevet 3. juli 2008 #26 Skrevet 3. juli 2008 Jeg hadde ridd, jeg red til ca 6mnd ut i sv.skapet. Det er mange som rir til termin, og det er ikke farlig med mindre du ramler av. Jeg deltok på sprangstevner da jeg var 3-4mnd på vei ..Du klarer ikke riste av deg fosteret, men pass deg for å ramle av! ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2008 #27 Skrevet 3. juli 2008 nei. jeg hoppet en gang som gravid og det kjentes ut som noen slo meg hardt i magen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2008 #28 Skrevet 3. juli 2008 gratulerer vildt mye foresten :-)
najs Skrevet 3. juli 2008 #29 Skrevet 3. juli 2008 Jeg ville gjort det, men kanskje ikke ridd sprangriding. Det er mye som er farlig, som å sykle, men det gjorde jeg hver dag;-) Så lenge det er en stabil hest tror jeg ikke du ska väre bekymret:-) Heldige deg som får ri...
My little girl_ Skrevet 5. juli 2008 #30 Skrevet 5. juli 2008 Ja, det ville jeg gjort, rei til jeg var seks mnd på vei, fikk beskjed om at det ikke gjorde noe, man merker jo selv om man syns det er ubehagelig... Men pass deg for å dette av,å lande på rompa;) Men ta deg en ridetur å nyt det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå