Gå til innhold

Noen som har prøvd de Toro muffinsene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knallgode.

Bruker bare de siden de er glutenfrie (kan være greit å vite til senere...)

Skrevet

JAAAAAAAAAAA!Dessverre alt for gode. Har bare smakt sjokolademuffinsene da. Pleier å hakke opp sjokolade og ha det i!

Skrevet

da skal jeg lage dem til bursdagen til gutten.Kjøpte til og med eske med non stop og glasur hehe til å ha på dem.Ikke særlig til bakekunster her nei:)

Skrevet

Det er lov å jukse når resultatte blir så bra.

Jeg kommer ALDRI til å lage muffins eller sjokoladekake fra bunn av så lenge Toro finnes, he he.

Skrevet

de lyse er kjempegode med litt bringebærsyltetøy oppi

Skrevet

Jaaaa, de er kjempegode. Bruker de masse her siden vi har cøliaki i familien, og de er glutenfrie. Synes sjokolademuffinsene er best, men de lyse blir også ganske god blandet med litt banan og valnøtter.

Skrevet

Jepp!

Og de lyse kan man lage enkel eplekake av. Bare å legge røren i en kakeform og dytte eplebåter nedi, strø over kanel og perlesukker. Nyyydelig, med vaniljeis til!

Hurra for Toro!

Skrevet

Takk for tipset jau jau feskehau.

Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på, nå skal lillegutt få smake ny kake :o)

Skrevet

Så deilig at vi er flere som digger Toro!! Jeg skal ut å kjøpe muffins mix i morgen og bake. Takk for tips om det med gluten det visste jeg ikke. Sier om en før meg, hurra for Toro

Skrevet

Bare for å få fram alt så er begge muffinstypene, langpannesjokoladekaken og glasuren til Toro glutenfri :o)

En gave fra oven for oss med cøliakibarn iallfall, he he.

Skrevet

Jeg er også en Toro-mamma, som jeg kaller det.. :o) Synes alt fra Toro smaker godt jeg, he he..

Anbefaler lyse muffins pyntet med melis og lyse non stop, og sjokolademuffins med de nye melkeplettene evt opphakket melkesjokolade. Ha noen oppi røra og noen på toppen, nam nam (bare husk å ikke bruk varmt smeltet smør, for da smeltet sjokoladen..)

Skrevet

Putt frosne blåbær eller skogsbær i røra så blir det jo nesten sundt! Eller eple i små biter og kanel, Namnamnam :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...