Gjest Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jeg venter en liten tulle 12 september og stter å tenker på hva jeg skal kle på henne en kald/vanlig høstdag når jeg f.eks skal ut på trilletur eller besøke familie. Burde jeg først bruke ullbody, så vanlig bukse, genser, jakke, sokker osv. Hjelp meg noen....
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Fikk første i september for (nesten) 5 år siden. Brukte ikke noe ulltøy den første høsten/vinteren. Brukte strumpebukse+bukse, body+genser+jakke. Hadde dyne og/eller teppe i vogna. Og når det ble vinter hadde jeg dress også på jenta. Gjorde det samme med nummer to også(jente født i juli) Venter en jente til, 10 september. Blir den samme måten denne gangen og. Jeg personlig føler ikke noe behov for ulltøy nårde er såp små. Kan jo bruke pose istede for dyne og/eller teppe, men selv foretrekker jeg det på den måten. Har strikket et par ulltepper og kjøpt et til nye babyen nå.
trillemamma Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Jeg fikk et veldig greit tips av jordmor når jeg fikk storebror. -Kle på han det du kler på deg selv, og litt til. Jeg fulgte dette rådet og har god erfaring så langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå