fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 jeg må bare få si at mannen min er hverdens herligste og mest tolmodige sjel i verden!!!!!!! her sitter jeg sur,gretten og full i hormoner mens han vartr meg oppsom en dronning, tar seg av jentene våre, vasker klær osv osv,mns jeg ikke klarer å gjøre noe pga bekken og andre svangerskapsplager..... han kjører ens æren å handler alt jeg har lyst på og får grining som takk.... jeg føler meg fæl!!!!!! så på dette grunnlag har jeg lyst å spørre om noen andre er/har vert sånn mot mannen sin??? og ikke minst noen ideer til hva jeg kan gjøre/gi han for å vise han att jeg elsker han og at alt han gjør for meg betyr så uendelig mye???? føler det ikke er nokk å si takk liksom.... håper på mange gode forslag:)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Menn liker det ofte enkelt,. Så en takk er jo en god ting å begynne med i alle fall!! Og så kanskje kjøpe en ting han ønsker seg, eller gjøre noe for ham som du orker og som du vet han vil like? Du kjenner ham best
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Skriv et lite brev til han,der du prøver å sette ord på det du føler :-) Tror nok mange har vært sånn,men ikke alle mennene som takler gravide damer like enkelt som din mann:-)) Og ikke minst - si du elsker han,ofte!
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Få ei venninne til å komme på besøk til deg (for hjelp med barn osv.) Og la mannen din få en skikkelig utekveld med kompiser, billetter til en konsert/festival eller noe som han liker å gjøre. (om du ikke snart skal føde altså) Tror jeg ville gjort dette for min kjære. Og selfølgelig: Fortell han at du elsker han og setter pris på alt han gjør for deg :-) Lykke til videre, og fortell oss gjerne hva du har gjort :-)
konemor med gutt+spire:) Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 jeg vet heller ikke hva godt jeg kan gjøre i gjengjeld til samboeren min. han er veldig enkel og krever ikke noe tilbake for alt han gjør. jeg takker hver dag og forteller hvor mye det faktisk betyr og meg og får til svar: " det skulle da bare mangle vennen min, jeg ser på oss som en person" hva sier man til det da? han er jo helt fantastisk! ble dette litt uten om det du lurte på kanskje?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Det er vel egentlig slik det skal være. Du gjør jo også en kjempejobb som gravid. Og det er ikke som du akkurat gjørs på å være hormonell og dårlig. Vi har det også slik, mannen styrer og steller, og jeg takker og bukker, men han vet at dette er 9 mnd da han må trå til ekstra. Er tredje gang vi går gjennom dette, og han ser jo på meg at jeg ikke klarer. Det er ikke det at jeg ikke vil, men jeg kan faktisk ikke. Men jeg liker også å gjøre litt tilbake igjen. Gjøre noe kos. Handle inn litt god knask, og leie en film og bare slappe av en kveld. Jeg er også flink til å si at han også må slappe av, og at han har lov til å bli sliten, og la huset flyte av og til. Hvis du vil gi han noe så kan du kjøpe noe til han du vet han ønsker seg?? Synes det med kort var en god ide! Ellers tror jeg det er viktig at en er god og snakke sammen, og fortelle hverandre hva en betyr for hverandre.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Mannen min er hardbarket Liverpool-fan. Liverpool spiller mot Vålerenga i begynnelsen av august, så jeg fikk en av hans kamerater som bor i Oslo til å ordne billett til kampen (i følgemed flere av kameratene hans som bor der). Etter at jeg hadde fikset flybilletter, overrasket jeg mannen min med en dagstur til Oslo for å se "idolene" hans spille. Han ble utrolig glad!
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. juni 2008 takker for alle kjempe fine forslag:) sitter å funderer litt fortsatt hva jeg skal gjøre.... har to uker igjen så noe fest blir det nok ikke på han, men lurte på ådiske opp med noe god mat og drikke eller noe i kveld:) er hvertfall verdens heldigste:)
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Når babyen er ute, og forma litt bedre, så kan du fortelle han om alt han har gjort og kva du tenker og føler om det. Mimring er ofte ein god ting, serleg om det blir litt lite "romantikk" i periodar.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. juni 2008 ja da gikk oppdiskingen min rett vest pga. ustyrlige hormoner som førte til at jeg gikk å la meg og synes synn på meg selv må gå gravid å tisse hvert 5. min og er sliiiiten.... uff stakkars mannen min.... vi skal på weekend med ungene i dag så da skal jeg se om jeg får min mor (som vi skal besøke) til å være barnevakt å ta med meg mannen ut på en bedre middag... hva tror dere om det?? tenkte å kjøpe en liten gave til han også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå