fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 jeg må bare få si at mannen min er hverdens herligste og mest tolmodige sjel i verden!!!!!!! her sitter jeg sur,gretten og full i hormoner mens han vartr meg oppsom en dronning, tar seg av jentene våre, vasker klær osv osv,mns jeg ikke klarer å gjøre noe pga bekken og andre svangerskapsplager..... han kjører ens æren å handler alt jeg har lyst på og får grining som takk.... jeg føler meg fæl!!!!!! så på dette grunnlag har jeg lyst å spørre om noen andre er/har vert sånn mot mannen sin??? og ikke minst noen ideer til hva jeg kan gjøre/gi han for å vise han att jeg elsker han og at alt han gjør for meg betyr så uendelig mye???? føler det ikke er nokk å si takk liksom.... håper på mange gode forslag:)
mamman-til-madeleine Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 He he he :0) Det er ikke så greit med disse hormonene. Jeg ble dritsur på mannen min fordi han sto opp om morningen. ( Det var den dagen jeg testet positivt ) Har forsøkt så godt jeg kan å være "snill og grei", men det er ikke like enkelt bestandig. Jeg er også så utrolig heldig å ha en mann som passer på, og gjør alt for meg hvis jeg spør. Nå er det bare 12 dager til termin, så i dag var jeg ute og kjøpte et digitalt speilrefleks-kamera til den nette sum av 12.000 kr. Tenkte at jeg skulle slå på stortromma siden jeg virkelig synes han har fortjent det. La ved et søtt kort med " verdens beste pappa ", hvor jeg har takket pent, og fortalt hvor utrolig mye han betyr for meg og klumpen i magen. Håper det faller i smak, og at han forstår hvor mye jeg har satt pris på alt han har gjort i denne tiden. ( og ellers )
ntnjen Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 nå ler jeg godt her!!! sur å grinete å full i hormoner høres ut som meg!! bare en forskjell jeg har ingen mann som gidd å hjelpe meg noe stort hjemme han jobber jo i hverdagen så hvorfor skal han gidde da? virker i hvertfall sånn på innstillingen hans!! har også masse plager, men men ..... han er verdens beste når han gidd!!! heheheh er bare så utrolig sur på at han prioritere alt annet en oppussing av hus som han egentlig holder på me!!! så jeg vet han ønsker seg akvarie og fiskehjul, men så lenge han ikkje gidd så må han vente på en av tinga!!! skal få akvarie til bursdagen tenkte jeg!!!
kriztie Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 I det ene øyeblikket er alt perfekt, men så plutselig er alt bare surt! Har aldri grått så mye som jeg har gjort den siste tia. Går rundt med vasketua i handa å plutselig bærer det i grininga! Stakkars mann, han skjønner ingenting. Han har heldigvis lært seg å ikke svare mot meg:p Har ikke peiling på hva jeg skal gjøre for å takke han med at han har holdt ut..
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Trodde det var min mann du snakket om her jeg... For det er han som er verdens herligste og mest tålmodige for tiden. Han jobber fullt og bare ettermiddagsskift (+ togpendler). Allikevel står han opp kl.syv og setter på vaskemaskiner, steller for datteren vår, lar meg sove, vasker gulvet, tar inn/ut av oppvaskmaskin osv. Tror det er spontane overraskelser som betyr mest. Når han vasket gulvene før han gikk på jobb her om dagen glemte jeg å si takk. Jeg mener ikke alltid at han skal få takk for alt husarbeid, men akkurat nå når jeg får gjort så lite fortjener han minst det. Så jeg sendte han en melding når han var på vei til jobb med "Takk for at du er så flink og hjelper meg. Jeg elsker deg! Kyss." Det satte han i alle fall kjempe pris på, og det ble litt ekstra kos på hu mor den kvelden. Her holder det med små kjærtegn og positive kommentarer for at vi skal føle at den ene setter pris på den andre. Han blir forøvrig glad når jeg kjøper klær, spanderer sko, masserer han, vi reiser på hytta på fjellet med litt ekstra god mat og drikke osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå