Gå til innhold

Hehe....visse debatter er klassiske her inne, feks smertelindrings debatten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....festlig.

Synes det er en prestasjon uansett jeg da, å bære fram barnet/barna uansett hvordan det kommer ut eller hvilken vei det kommer ut... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er sant...men kanskje vi kan diskutere hvem som hadde mest vondt i svangerskapene uten å ta smertestillende i steden?! =P Hehe!

Skrevet

Akkurat nå har jeg mest vondt....hun kan jo fanken ikke la ribbeina mine være i fred et sekund jo, grrrrr. He he.

Og jeg har ikke noe form for smertelindring heller....

Skrevet

Synes det var en god avveksling fra bilsetene jeg da...

Skrevet

Og jeg ønsket meg smertestillende i svangerskapet jeg....

Men da kan man jo ikke ta noen ting.

En fødsel er vel en fødsel uansett, smerte eller ei.

Selv tok jeg aldri noe bevisst valg om det ene eller det andre.

Det bare ble sånn. Nr. 1 brukte så lang tid at de hadde vel ikke visst når de skulle satt bedøvelse:o)

Nr. 2 drøyde jeg litt i langste laget med hjemme, så det hadde vel vært forsent uansett.....

Skrevet

hehe....da synes jeg at mitt siste svangerskap bør stå på "topp10-lista"....det var heller jævlig..heller 10 fødsler uten noe enn det svangerskapet med all den elendigheta... Folk var sikkert drittleie her inne, men verst av alt så overdreiv jeg heller ikke for det var rett og slett helt forferdelig. *grøsse* Heldigvis hadde ungen det bra i magen....det er ei lita trøst....og det var jo værdt det til gangs... Super fødsel og en helt herlig unge...sukk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...