☆twinkle twinkle Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 eller har tenkt til det? Hadde vert litt kjekt viss baby gutten ble vandt til de...
Mamsen87 :) Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Prøvde de på gutten min, men han skjønte ingenting av de. Klarte ikke og sutte på de. Men kommer til og prøve de fra starten av på neste, da fra starten av. Men spørs, prøvde en selv og det er jammen ikke enkelt!! :S
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Jeg spurte litt om den på apoteket en dag, å da sa de at det lureste var å bruke den fra starten av for da visste barnet ikke om noe annet. Så jeg har tenkt å prøve på neste mann, den kan vertfall ikke skade!
☆twinkle twinkle Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2008 har tenkt å prøve det fra starten av jeg også...med jenta mi så hadde de ikke desse før hun var noen mndr. Da kjøpte jeg noen så fikk hun ha desse på dagtid-. Er streng med smokkebruk her i huset
*Super*Mamman* Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Har forsøkt den på 2-åringen min. Han tok den fint han, men alle de ortodentsmokkene han har brukt er blitt ødelagt med en gang.. Silikonet har spruket, så da er det jo bare å kaste dem.. Så her var det bare å bytte tilbake til gammel smokken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå