Jullia Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Hei! Finnes det flere enn Medicus som tar privat ul?
HoochIsCrazy Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Ja, Aleris på Møllenberg:) Jeg var veldig fornøyd med dem.
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Jeg var på elvehavna medisinske senter på solsiden! Var kjempekos, fikk med bilde og betalte kun 95kr!! 95 ja, ble helt sjokkert jeg Har hørt rykter om at du må ha vært dær tidligere for å få ul, men du kan alltids ringe å høre! Lykke til
Jullia Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2008 Hei, takk for svar. Var på Elvehavna i mitt forrige svangerskap, men da med henvisning. Men kanksje verd å ta en telefon å høre. Skader jo ikke det.
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Hvorfor ikke Medicus? Er de ikke flinke? skal dit i morgen tidlig...så nå ble jeg litt skeptisk
Jullia Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2008 Hei du! Absolutt ikke noe galt med Medicus. Var der i mars, men da oppdaget jde en MA. Så bare litt psykisk, Men der var de super flinke. Bare litt nervøs dette svangerskapet. Har vært på ul i uke 9+2 på st. olav. Da var alt fint. Men vurderer en ny rundt uke 12-13. Lykke til i morgen, går nok kjempefint. Er du langt på vei?
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 ¨Takk, nå ble jeg rolig igjen he he er 11+3 i dag Gleder meg masse til i morgen, men er også litt redd for at de skal finne noe galt... Huff, det skal ikke være enkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå