Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 er dette praktisk? eller blir den i veien? og hva må man ut med for noe slikt? har funnet en til rundt 2000...
Mamman til Ovedie Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Veldig praktisk.. Vi har en som kan "brettes" slik at den tar mindre plass når en ikke er i bruk :-) Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten :-) Vi vurderte forheng isteden da det jo er mye billigere.. Men angrer ikke det sekund. Vi har kjøpt en vegg som koster ca 4000 og den er vel verdt det :-)
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Vår kostet 1700,- for to år siden. Kjempe praktisk!! Badekaret står 5 cm fra servant m skap, så det er veldig greit å ikke få vann på skapet!! Var så lei av forheng.
WildPrincess Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Vi er i ferd med å montere vår... og den er dypt savnet... nå er det svømmebaseng utover hele badet da vi må bruke badekarret som dusj i en periode. Pga sære læsninger så har vi valgt å spesial bestille hos en glassmester. De målte opp for oss og vi får en glassvegg på kort siden + en dør som er festet til denne på deler av lang siden. For denne morroa måtte vi ut med 10 000. Så en del dyrere en bare en enklet dør, men sammtidig ikke så ille når vi først måtte ha spesial mål syntes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå