Gå til innhold

Hei alle dere gravide :)!

Anbefalte innlegg

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Jeg er ikke gravid selv, men prøver...

Derfor har jeg et spørsmål! * vi inne på snartgravid greier ikke å bli enige*

Er det noen her inne som virkelig har prøvd for fullt å bli gravid en pp og IKKE har hatt noen symptomer på at man er gravid før IKM? Og vært gravid da selvfølgerlig...

Er det mulig?

Takker for alle svar!

Ønsker dere alle sammen et flott svangerskap!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det mulig. Er ei på jobben min som ikke var prøver, og en gang hun var hjemme på besøk hos moren sin, spuret moren om hun var gravid. Viste seg at hun var 6 mnd på vei. Ikke alle som blir hormontikkende bomber eller søvnige og kvalme. Noen får mange symptomer andre ingen.

I mitt forrige svangerskap fikk jeg ingen symptomer før jeg var i uke 6, og fant plutselig ut at jeg var gravid. Denne gangen her fikk jeg symptomer bare få dager etter el og måtte gå to uker og vente før jeg fikk positiv test.

Lykke til med prøvingen:-)

Skrevet

Helt klart mulig!

Merker veldig lite til dette svangerskapet (5+1). Har to barn fra før av og med dem var det ingen tvil om at jeg var gravid lenge før IKM.

Tvi tvi :)

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Tusen takk for svarene:)

Vi, mannen min og jeg har virkelig prøvd denne perioden...hekket som kaniner - minimum annenhver dag, og rompa i været i 30 min hver gang!

Men jeg kjenner ingen ting...vil så gjerne ha en liten en :)

Skrevet

Venninnen min prøvde en pp, merket ingen symptom. Fikk bare ikke mensen. Skulle ha tvillinger! Hun hadde ikke ett eneste "symptom" under hele graviditeten!

Skrevet

Jeg hadde ingen symtomer før IKM, men i ettertid så tror jeg at brystene muligens var litt ømme, men det er så lite at jeg ikke tenkte på det. Men har lite symptomer, er trøtt, det er vel det eneste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...