enogtoogtreogfire Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Hei ! Vi vurderer å kjøpe denne bilen da vi blir 4 små og to store om ikke så lenge. Har hørt blandet kritikk av bilen, noen som vil dele sine erfaringer. Er det mye feil med den, ofte på verksted.
mammmma***fødeklar*** Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Tja... Har hatt endel tull med bilene våre ja. Kjøpte vår første 96 mod i 2000, blitt noe utlegg oppover. El.boksen som bla styrer vindu og lås etc gikk, 5000 kr, dette pga lekkasje av vann fra motorrommet på ve side og boksen ligger så idiotisk plassert som under førersetet- bilens laveste pkt. Møller betalte halvparten, vi 5000. Så gikk turboen, vi betalte 14000. I 06 gikk gearkassa til kr 40000, vi var heldige å fikk den eneste brukte i Europa tilsendt fra Tyskland, kostet oss vel 10000, da byttet min mann den selv... Så dritt lei hele bilen at vi bytta for vel et år siden til nyere Sharan, er jo så fornøyd med bilen:-) Venter vår nr 4 nå. Fikk problemer med den nå, kompressoren til AC gikk til helvete pga et filter som var morkna, 15000 i reparasjon... Veit ikke hva jeg anbefaler dere, utroli praktisk bil da. Vi importerte selv fra Tyskland, sparte vel en 40000 på det nå, MEN hadde vi kjøpt igjen i dag så hadde det vært gjennom forhandler med minimum 6 måneders garanti!!! I denne perioden ville jeg kjørt mye og hørt etter hver eneste ulyd!!! Ellers så finnes det vel en vw forum der en kan diskutere med andre eiere tror jeg... Ville uansett ikke kjøpt eldre enn ca 05/06 modell...
Prinsessemor Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Jeg er kjempefornøyd med Sharan vår, vi måtte også byttet kompressoren på AC, men det har vært det eneste! Hadde den på EU godkjenning på den nå og da fant de ingenting! Er helt perfekt for en familie, synes jeg da! Eneste som er dumt er at det bare er magebelt på sete i midten så tenkt på det! Lykke til med bilkjøpet! Klem
*lille blomst* Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Hei! Min samboer jobber på vw/audi verksted som mekanikker... han anbefaler absolutt ikke sharan! mye tull med disse bilene (er jo et sammarbeid med bla ford -de har en bil som er nesten prikk lik).... veldig mange andre vw som er kjempegode, men i følge ham er ikke sharan en av de...
enogtoogtreogfire Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2008 Uff ja, det er det vi har hørt men liker bilen da den ser veldig praktisk ut. Har en far som jobber i bilbransjen og han advarte oss mot denne bilen, Ford sin lignende modell samt en Seat som er helt lik. Tenkte det var greit å høre med andre erfaringer også. Da får vi fortsette jakten på en 7-seter til vår voksende familie.
PAVEEL Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 heisann:-) vi har seat alhambra, den er kliss lik sharan bare billigere:-) er kjempefornøyd, når lille hull i gummi kommer blir vi 7 stk, akkurat nok til å fylle bilen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå