Gjest Tina-Mari Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Er det noen her inne som virkelig har prøvd på å lage en spire, men ikke har hatt noen symptomer? Mener ikke de som plutselig oppdaget at de var gravide... Men de som har prøvd for fullt? Hmm... de er kanskje ikke her inne lengre...
drgod Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 hei du. ja jeg har det.sist jeg ble gravid fikk jeg ikke symptomer før i uke 6-7 og da kom de for fullt.ømme pupper osv..så det er fullt mulig;)) Lykke til
Gjest Tina-Mari Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Så godt å høre!! Jeg gikk inn på 1.tri og la inn spørsmålet der også. Fikk samme svar som av deg:) Vi har virklig prøvd denne perioden...hekket som gale, annenhver dag minst, rompa i været 30 min hver gang... Syns vi fortjener en fullklaff! Har liten tro på det, men det er da lov å håpe!! Takk for svar:)
drgod Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 he he. jeg hadde heller ingen tro på at jeg var gravid,min mor ringte akkurat i det jeg hadde tatt testen så jeg la den på kjøkkendisken på en avis. etter et par min gløttet jeg bort på den og fikk sjokk.mistet tlf så den gikk i flere deler..hadde aldri trodd den skulle bli positiv. lykke til med test på ikm du kan faktisk bli overrasket;-))det ble ihvertfall jeg (og min mor som jeg måtte bare si det til etter jeg hadde satt sammen tlf igjen)
Gjest Tina-Mari Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Hahahahaha!!!! Så morro!! Ja det er lov å håpe på en lignende hendelse... Men jeg lurer..skal jeg teste på IKM, eller dagen etter? Man skal teste med morgen urin...er det da de første dråpene? Får jeg tanta så kommer hun med morgen urinen....vanligvis.. Tisse de første dåpene på et glass...så resten...så tørke å se etter?? *å for noen flotte detaljer...uff* Her planlegger jeg en dotur ser jeg...MERKELIG!!
drgod Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 ja du kan jo tisse på et glass og teste deg etter du har tørket deg.du slipper i hverfall å sprette av doskålen hvis den blir positiv med engang;-))hehe ja selv en dotur blir planlagt når vi skal prøve å bli gravid.hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå