Gå til innhold

Er i Danmark, 6+3, og blør...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+3 på vei, og er på ferie i Danmark. For ca 1 time siden fikk jeg noen stikninger, merket at det begynte å renne noe, og fant kjapt et toalett. Jeg blødde:(

Vi dro strax til legevakten her i nærheten, og kom fort inn. Der bare trykket legen litt på magen min, spurte om jeg hadde feber og smerter, jeg svarte nei, og så konkluderte han med at "beklager, dere må nok bare prøve igjen".

Nå har jeg stoppet å blø forresten.

Grunnen til at jeg spør dere, er at jeg jo ser at det er mange her inne som blør under svangerskapet, uten at det er noe galt.

Konkluderte han ikke litt fort??

Dere som har hatt SA, hva gjorde dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo dette synes jeg gikk litt fort. Hvis du har SA skal jeg love deg at du merker det. Det er vondt (jeg har hatt 7 stk). Har "fått" det til 2 ganger så jeg er så heldig at jeg har ei jente og en gutt. Er nå 6 + 2, og har blødd litt i går, oppfatter ikke dette som dramatisk da det ikke er vondt. Gå til en annen lege eller bestill deg ul i danmark, så slipper du å gå og gruble og kan kose deg på ferie.

Skrevet

flere??

Skrevet

Jeg har hatt en sa, ingen vondter men blødde i to uker... Jeg syns da virkelig at han virket litt vel "effektiv" han legen din...Alvorlig talt. Ta det litt med ro der nede, ligg litt på sofaen om kvelden, og bestill time hos en ny lege for ultralyd... Hvor lenge skal du være der nede?

Om du fortsetter å blø i dagene som kommer så kan det være en sa i gjære...Men folk blør ofte i svangerskap og alt er ok, ikke gi deg og hold an fra det danske ølet litt til ;)

Lykke til videre...Ikke lett å være et fremmed sted og oppleve slikt...

Skrevet

hei, jeg har blødd på og av i 2 uker nå..noen ganger litt og andre bare spotting ikke noe kjekt, men var på ul igår og der ser de iallfall en baby med bankende hjerte... kanskje to, syns han var direkte frekk, går ikke an å si sånn... gå til en annen forlang ul, eller gå til privat ul...

så får du kost deg i ferien, lykke til:)

Skrevet

Takk for svar, det gjør godt:) Føles ganske frustrerende å være her nede nå ja. Heldigvis skal vi hjem i overimorgen (jeg er her sammen med samboeren min) Takk og lov!!!

Har ikke blødd noe siden første innlegget jeg skrev heller....og ingen smerter.

Det er vel ikke annet å gjøre enn å komme seg til lege og UL så fort vi er på norsk jord igjen, og håpe at alt er greit. Men er forberedt på at det ikke går bra også. Merker at jeg har fått en skikkelig støkk, så ting blir ikke det samme før jeg har fått vært hos noen som kan bekrefte hva som skjedde.

Kryss fingrene for meg!

Skrevet

Nei og nei! det er kjempeskummelt å oppleve sånn, også ikke få UL med en gang. Akkurat sånn ble jeg motatt den gangen jeg hadde exu også, enda jeg hadde ikke blødd en gang bare spottet inntil da.. Også som om det ikke betyr noe? Skjønner ikke legene i hvilke lykkerus du har vært? Hvor redd du er? Uff, jeg sender masse varme tanker!

Som du ser her inne er det mange som blør uten at det er noe galt. Krysser alt jeg har for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...