fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 har de siste to dagene hatt en grusom hodepine, som om jeg henger opp ned og alt blodet kommer opp i hodet... har hatt fint blodtrykk frem til nå, skal til legen i morra på kontroll..... noen som hvet hva det kan komme av??? kjenner det i fingrene også....
jente Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Bra du skal til legen i morgen, har du vondt foran i pannen? Det kan være mye, men det kan også være begynnende svangerskapsforgiftning, uten at jeg skal skremme deg. Ta med morgenurinen til legen i morgen, og får du mer vondt hadde jeg ringt til føden i dag, og fått kontrollert det nå! God bedring, og legg deg ned og slapp av. Du kan jo ta paracet, det kan jo hende det hjelper, og er du flink til å drikke nok da???
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 drikker mye, paracett hjalp litt, men verker fortsatt... er egentlig i hele hodet.... skal ta med urin i morgen så får jeg høre hva han sier:) takker for rådet, har ikke tenkt på at det kan være svangerskapsforgiftning... kan det komme fort??
jente Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Hei,, Det var heller ikke i mine tanker, men fredag for nesten to uker siden, hadde jeg vært kvalm til og fra nesten en uke og jeg hadde vondt i hodet, det vil si foran i pannen, og jeg fikk litt synsforstyrrelser,, Jeg ringte legen min og fikk en hastetime, når blodtrykket ble målt var det på 170/111 og det er høyt, Jeg har hele tiden ligger normalt og hatt en flott blodtrykk,, Så ja, svangerskapsforgiftning kan komme veldig fort,, Det svinger også en del.. Jeg er fin nå, jeg ble sendt fra legen min og inn på UL, der ble det tatt blodprøver og det burde du be om, slik at du ser at leveren din er fin, ++++ andre organer,, Ta det med ro og slapp av, det er "behandlingen", jeg hadde ikke protoiner i urinen, men det er derfor du skal ha med urinprøve.. Jeg hadde Laucosytter, og det kan da tyde på urinveisinfeksjon, så urinen ble sendt til dyrkning, men det var ikke tegn til urinveisinfeksjon. Og jeg hadde heller ikke vondt for å late vannet.. Så jeg ønsker deg god bedring, og legg deg på sofaen og slapp av.. Du er ikke tett i nesen da, så det kan foreksempel være bihulebetennelse.. Bare en tanke...
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2008 oj.... har vert kvalm også den siste tiden... får håpe det er en annen forklaring på hele greia, men får sjekket det i morgen da:) da blir det saofen i kveld:) takker for god bedring ønsket:)og takker for svaret:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå