Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg prøvde i går men prøver igjen! jeg har vondt i magen klarer ikke gå særlig mange meter før jeg omtrent må stoppe opp!! skikkelig vondt!! magen er steinhard å jeg føler meg rett å slett rar i magen ,men ett problem i dag er jeg 29 uker på vei å er livredd for at han skal komme for tidelig!!! noen som vet hva dette kan være hjelp meg!! plissssssssssssssss!!! å innimellom så får jeg sånne stikninger så stikker nedover!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres jo ut som kynere dette da, og stikkingene er jo vanlig å få når hodet legger seg ned i bekkenet. (uten at dette nødvendigvis betyr at fødselen nærmer seg veldig snart) MEN, jeg ville ringt legen jeg, dette kan nok være symptomer på at du må ta det med ro og ikke bevege deg for mye. kan jo trigge en for tidlig fødsel. Kanskje du rett og slett må få deg en sykemelding og slappe av i mye større grad enn det du gjør nå. Kroppen har sine måter å si i fra til oss på !:)

Skrevet

takk for svar , men kan bare ikke huske at kynnere var sånn me 1 mann!? å magen stram hele tiden? ja ja !!! men uansett jeg er sykemeldt pga hjertet mitt å er hjemmeværende pga det!!!

skal til legen i morgen å jeg håper virkelig han finner ut noe vettigt da!!!

Skrevet

hei

sånn har jeg hatt det siden uke 30... tror hvertfall det er det samme....

går noen få meter så kjennes det ut som magen skal sprekke... blir hard og jeg føler meg skikkelig dårlig....får også stikkinger nedover...

tror det er att kroppen modnes+kynnere, er i uke 38 nå og har ikke født ennå... men er ikke kompetent til å si att sånn er det, ring føden å høre... jeg var å sjekket det når jeg begynte å plages av det og ada var livmohalsen begynt å bli litt avkortet....legen mente det var for ungen låg lang ne i bekkenet og ting modnes + noen kraftige kynnere

blei krotete dette, men håper du skjønte noe av hva jeg skulle frem til...uansett ring føden om du plages... lykke til

Skrevet

tusen takk frøya79*fødeklar* håper det er noe sånt ,men er bare så bekymret for at magen er hard nesten heletiden!!! heheh nå klager jeg fælt!!! heheh godt jeg skal til fastlegen i morgen!!!

Skrevet

Hei! Jeg er på besøk fra andre trimester, skal over hit til helga.. og jeg har det akkurat likens som deg.. Harde kynnere hele tia, om jeg står eller sitter.. Kun når jeg ligger de forsvinner helt.. I tilegg har jeg hatt murringer i ryggen og stikkinger og vondt nedentil og i skambenet, så ble veldig bekymret og dro til legen. Tok UVI-prøve fordi dette kunne være det som trigget kynnerne, da den var negativ fikk jeg den tunge nyheten om at jeg burde holde meg mest mulig i sengeleie fordi dette kunne være tegn på at en for tidlig fødsel er på tur.. stikkingene og vondtene nedentil/i skambenet var tegn på bekkenløsning med meg foresten.. Så nå tar jeg det helt med ro, og ligger for det meste.. Har enda 3 mnd igjen, så dette kan bli en utfordring.. Men anbefaler at du drar og sjekker urinen din først og fremst, har du en infeksjon kan det være det som gjør at du har det slik forhåpentlivis, hvis ikke kan du ha et høyrisikosvangerskap og skal belastet minst mulig, slik som meg..

Lykke til ihvertfall:)

Skrevet

det er lov å klage:) jeg føler jeg gjør det hele tiden, men vi har tross alt en stor oppgave å bære på;) ta det med ro i kveld og så får du høre hva legen sier i morgen... som sagt så høres det ut akkurat sånn som jeg har det.....lykke til, så må du holde oss oppdatert:)

Skrevet

hjelpe meg!!! det derre der har ikkje eg tid til å ligge strak frem til september?huff!!!! jeg har en på snart 7 som er begynt på sommerfrie!!! huff!!

men stakkers deg da!!! huff å huff ta det vell me ro!!!

å for å si det sånn selv om jeg ligger gjør det også vondt!! uansett hvordan jeg er !!! heheh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...