Gå til innhold

SKATTEN KVA FIKK DU ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk igjen 27500 kr men det forsvinner ein del til min sønn som har kjøpt seg leilighet. Han får varmepompe og kjøleskap og dobbelseng fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk 23000, og har INGENTING å bruke dem på.

Alle babyting er i hus.

Alle regninger er betalt, og vi ligger på forskudd med betaling av lån.

Heeerlig.

Vi har vel totalt ca. 100 000 til tant og fjas i sommer.

:o)

Skrevet

Jeg fikk igjen 6000 og regner med at det meste forsvinner til babyting:)

Skrevet

for å si det rett ut 1450 kr i restskatt huhhuhuhu

gubben fikk litt over 23.000 igjen da!!

Skrevet

2600kr.. ikke så mye men likevel bedre enn venninda mi som lurte på hvorfor hennes penger ikke hadde kommet inn på konto i dag, for hun var heeelt sikker på at det hadde stått at hun skulle ha tilbake restskatt på 2000.. haha, morsomt..

Skrevet

har alle fått skattepengene? hvor er mine? :(

27000?? hvordan i allverden gikk det til? :) får vel 6tuden eller noe tror jeg hehe :) men er da noe :)

Skrevet

Har ikke fått mine 17000 jeg heller... :-(

Men de sender ut penger fram til og med fredag så de kommer nok snart!

Skrevet

40 000 herlige kroner :-) Så kommer feriepenger og bonuser i tillegg; blir en bra sommer. Passer godt med ny baby! :-)

Skrevet

Helt vanvittige summer da jenter...!! Jeg fikk 1800 jeg..syns det var fint jeg.. hehe

Skrevet

40 000 kroner her også! Det lønner seg å skatte litt ekstra, så får man en hyggelig bonus til sommeren...

Skrevet

da har jeg fått mine skattepenger...

22tusen kroner! *hade nå skal jeg ut og shoppe!*

Skrevet

Smell på ca. 5000, men sambo fikk igjen 16 000 så vi har litt igjen..;) Pengene skal brukes til å betale forsikring på bil og litt regniner som har høye beløp. Ellers går feriepengene til bygging av veranda;)

Skrevet

8000kr og fikk de på konto idag.

Skrevet

fikk igjen 19000, og mannen min fikk 13000..

Skrevet

Sambo og jeg fikk 9000,- hver... Så nå blir det en råd med el-tester, graviditetstester og alskens "fertilitetsurter" fremover ;-)

Skrevet

Jeg fikk igjen 34000 og samboer 18000, Kjempefornøyd:o) Her er det blitt lagd hage i år, og ordna med platting og ny plass til capingvogn, så mesteparten går vell til å dekke opp dette.. Men det er pent da:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...