Gå til innhold

Vondt i korsryggen, i 8 uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja.. har vondt i korsryggen nå. Ny begynner sytingen :) Hadde et problem og smertefriit svangerskap med datteren min, de 3 siste rakk jeg vel egentlig aldri å kjenne helt på før det gikk galt men i dag fikk jeg vondt i korsryggen og det gir seg neimen ikke. I 8 uke nå, noen ide om hva / hvorfor? Ikke blør jeg eller noe,ikke vondt foran bare i korsryggen og ned mot de harde beina i stompen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekkenløsning?? None som har hatt dette?

"Symptomer:

Smerter er lokalisert generelt i bekkenet. Noen har mest uttalte smerter i korsrygg og halebenet. Andre har mest vondt foran i bekkenet. Smertene går ofte ned i lårene og inn mellom bena. Smertene blir verre av raske og store bevegelser.

Smertene blir også verre av å gå, stå og sitte lenge. "

Det er jo der jeg har vondt, rundt halebeinet og sprer seg vel litt alle retninger derifra.

Unnskyld ordbruken min nå !&%?X/¤f)J!%= ....

Skrevet

Kan også bare være hormonene som spiller deg et puss, jeg hadde litt vondt i korsryggen for et par uker siden, men ikke lengere nå. Er 8+6 i dag! God bedring i hvertfall!

Skrevet

Slet også med vond korsrygg i uke 8 faktisk. Varte ca. en uke. Nå er det helt borte og er 9 uker i dag :) Er nok hormonene som gjør at man får vonde ledd så tidlig.

Skrevet

Jeg sliter også med korsryggen, men jeg er ikke kommet lengre enn 4+2. Slet med bekkenet på slutten da jeg gikk med snuppa, og ble aldri 100% bra igjen, så er litt bekymret for bekkenløsning igjen, den blir jo gjerne påvirket av hormonene.

skal be om henvisning til fysio når jeg skal på kontroll neste torsdag.

Bedre å være føre var.

Skrevet

Takker for svar!

I dag er jeg bra igjen :) La meg med dritvondt men stod opp som om alt bare var over. Ingen kvalme, ingen vondt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...