Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jaja.. har vondt i korsryggen nå. Ny begynner sytingen Hadde et problem og smertefriit svangerskap med datteren min, de 3 siste rakk jeg vel egentlig aldri å kjenne helt på før det gikk galt men i dag fikk jeg vondt i korsryggen og det gir seg neimen ikke. I 8 uke nå, noen ide om hva / hvorfor? Ikke blør jeg eller noe,ikke vondt foran bare i korsryggen og ned mot de harde beina i stompen.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. juni 2008 Bekkenløsning?? None som har hatt dette? "Symptomer: Smerter er lokalisert generelt i bekkenet. Noen har mest uttalte smerter i korsrygg og halebenet. Andre har mest vondt foran i bekkenet. Smertene går ofte ned i lårene og inn mellom bena. Smertene blir verre av raske og store bevegelser. Smertene blir også verre av å gå, stå og sitte lenge. " Det er jo der jeg har vondt, rundt halebeinet og sprer seg vel litt alle retninger derifra. Unnskyld ordbruken min nå !&%?X/¤f)J!%= ....
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Kan også bare være hormonene som spiller deg et puss, jeg hadde litt vondt i korsryggen for et par uker siden, men ikke lengere nå. Er 8+6 i dag! God bedring i hvertfall!
Giinaღ Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Slet også med vond korsrygg i uke 8 faktisk. Varte ca. en uke. Nå er det helt borte og er 9 uker i dag Er nok hormonene som gjør at man får vonde ledd så tidlig.
Mayken Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Jeg sliter også med korsryggen, men jeg er ikke kommet lengre enn 4+2. Slet med bekkenet på slutten da jeg gikk med snuppa, og ble aldri 100% bra igjen, så er litt bekymret for bekkenløsning igjen, den blir jo gjerne påvirket av hormonene. skal be om henvisning til fysio når jeg skal på kontroll neste torsdag. Bedre å være føre var.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2008 Takker for svar! I dag er jeg bra igjen La meg med dritvondt men stod opp som om alt bare var over. Ingen kvalme, ingen vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå