kk81 Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Lurer litt på hvilket pålegg jeg kan spise med god samvittighet....vet at ost og melkeprodukter som er pasteurisert og slikt går bra og at spekemat er uaktuellt! Men hva med Leverpostei ? Kokt skinke, annet type kjøttpålegg? hva med Skivet ost med Jalapeño!, den er jo såååååå god! I frykt for å spise noe galt, går det mest på hvitost, brunost og jordbærsyltetøy.... blir jo litt kjedelig i lengden! er 5+1 idag.
Mamma for 3<3 Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 spis hva du vil trur jeg:) unntatt det du skrev ikke var aktuelt da,
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 kokt skinke og leverpostei går bra blir kansje litt kjedelig, men en får bare bruke agurk og paprika og div for å gjøre det litt mer "spennende" en må tenke:hvor mye spekemat spiste jeg i uka før jeg ble gravid. får jeg lyst på det nå bare fordi jeg ikke kan spise det? samme med upasturiserte produkter. spiste en masse muggost før..
Babyønske �� Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Kokt kjøttpålegg som skinke og servelat ol kan spises, men ferskest mulig, dvs kort tid etter åpnet pakke. Vanlig leverpostei er også helt greit. Tror ikke det skal være noe i veien for skivet ost heller, så lenge den spises relativt fersk. Jeg spiser stort leverpostei, prim, tubeost, vanlig ost brun og hvit, forskjellig kokt pålegg, syltetøy, altså det jeg stort sett spiser til vanlig også.
kk81 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2008 Ok nå ble jeg glad .... og kommer til å spise pålegg med god samvittighet! takk for rådene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå