Gå til innhold

Er jeg kjip?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har nettopp blitt slutt mellom meg og mine barns mor, for en uke siden.

Hun flørter med en annen nå, og forteller meg at det er for å finne ut av hva han føler for henne så hun vet hva hun har å forholde seg til.

I dag finner jeg også ut at hun tenker på å gjenoppta kontakten med en av eksene sine, en person hun har hatt litt å gjøre med tidligere men som jeg ikke var klar over var en eks.

Er det kjipt av meg å reagere negativt på dette?

Jeg har vært på et par "dater" med ei venninne av meg, men jeg har oppdaget ganske fort at jeg ikke er klar for noe som ligner på et forhold. Vi drikker kaffe og prater sammen, men for meg er det egentlig ikke noe mer i luften.

Hva burde jeg gjøre? Skal jeg fortelle henne hva jeg føler, selv om jeg føler jeg maser på henne? Skal jeg bare gå og bære på smerten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke kjip.... Men når det er slutt, er det slutt. Hun har da lov til å gjøre hva hun vil, i likhet med deg. Det er ikke sikkert hun vet at det er så uskyldig med daten din heller. Hvis du vil ha henne tilbake, fortell henne det. Det tristeste jeg vet om er forhold som blir slutt fordi ingen klarer å fortelle den andre at de egentlig har lyst til å fortsette. Kanskje hun innerst inne håper at du vil gripe fatt i situasjonen? Men ønsker hun noe annet, må du nok bare respektere at hun er videre, med alle de konsekvenser det innebærer :-( Krysser fingrene for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...