Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jeg hadde en barndomsvenn som pleide å låne mye penge av søskene mine og fetterene mine. Han har lånt opptil 50.000 kr av dem til sammen. Og det var for noen år siden. Og nå nettopp fant jeg ut at han vant ca. 5 mill. for par mnd siden, Og han nekter fremdeles å betale tilbake pengene ders. En lusen 50.000 kr i forholden til alle pengene som han vant. Fy faen....jeg er så forbanna. Han ene fetteren min er hos han nå for å kreve pengene, men han nekter fremdeles å betale tilbake. Det er jævla low, må jeg si.
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Ja, det er latterlig! Men det er vel en "kjent" sak at når man vinner mye penger så blir man litt ekstra gnien.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Joda....Men jeg fikk vite at han har brukt hvertfall 50.000 kr på en bursdagfest for dama hans, kjøpt seg ny bil til 600.000 og hus til 2 mill. og gitt moren 1 mill. Har han brukt bare penge på seg selv, men å betale tilbake gjelden...nei, det er for mye vettu. Faens idiot. Jeg ble så dritforbanna da jeg hørte det. Han eier ikke skam den dritten der.
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 er helt enig i at det er skammelig at noen kan være så gniene, men jeg må også si at hadde jeg lånt så mye penger til noen så hadde jeg skrevet en kontrakt. sånn at hadde han ikke betalt så hadde han fått bot eller lignende
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 ja, det er det smarteste å gjøre. Men de tenkte at dette var en barndomsvenn av dem, og hadde tillit til han. Men den brøt han da. Heldigvis skylder han meg ikke en dritt, så jeg slipper å dette tullet. Men jeg tenker på de resten. Jaja, får håpe at dem klare å fikse dette. Jeg ble bare så irritert. For han ene fetteren min ringte og fortalte dette. Så da måtte jeg få ut litt damp her.
Mamman til A&D Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 man må ikke blande venner og jobb, venner og penger.. det funker ikke.. ikke familie og jobb, eller familie og penger.. blir bare bråk av slikt...
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 tror jeg hadde gjort det med familie t.o.m. en vet aldri. å 50.tusen er mye for de som ikke har penger. er desverre sånn det er blitt..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #9 Skrevet 25. juni 2008 Ja, dere har rett i det. Derfor låner jeg ikke bort penger. gir kanskje bort 100 lapp eller så, men ikke noe som stiger over 1000 kr.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #10 Skrevet 25. juni 2008 Tuller du?? Hadde vært lavmål å ikke ville betale tilbake uansett hvor lite penger han hadde.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #11 Skrevet 25. juni 2008 Bring ham inn til forliksrådet i stedet for å sutre.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #12 Skrevet 25. juni 2008 Griet nok at det er lavmål at personen ikke betaler tilbake.. skal ikke krangle på den:) men hvem i huleste er så dum å låne vekk så mye penger uten kontrakt? Og burde de ikke skjønt tegninga etterhvert, og sluttet å låne bort til denne personen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå